לראשונה הוכרזה פלטפורמה דיגיטלית מלאה לארגונים ולעסקים הגדולים בעולם
Software AG נענתה לאתגר הגדול העומד מול כל הארגונים - השגת מובילות עסקית, זריזות וגמישות בעולם הדיגיטלי המתהווה ● לשם כך חשפה את ה-Digital Business Platform 2.0 שלה, במסגרת כנס לקוחותיה השנתי, Innovation World 2015
Software AG חשפה היום את Digital Business Platform 2.0 (הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית) במסגרת כנס הלקוחות והשותפים העסקיים השנתי שלה Innovation World 2015 המתקיים בימים אלה בלאס וגאס.
שנה לאחר השקתה, ה-DBP 2.0 – הפלטפורמה הדיגיטלית העסקית הראשונה בעולם – כוללת כעת תוספות מהותיות המסייעות לארגונים ולמגזר הציבורי לתכנן, לנהל, לפתח וליישם את הפרויקטים ואת האסטרטגיות העסקיות שלהם. DBP 2.0 כוללת טכנולוגיות חדשות המאפשרות לפתח ולשלב יישומים המבדלים אותם במהירות ובנוחות באופן המאפשר לחברות לממש הזדמנויות עסקיות במהירות.
ה-DBP 2.0 מגשרת על הפער בין תכנון אסטרטגי לבין פיתוח יישומים והטמעתם באמצעות שילוב כלים מבית Software AG – מפת דרכים דיגיטלית, כלים למיפוי יכולות דיגיטליות באמצעות פלטפורמת ARIS; תכנון ארכיטקטורת IT; כלים לניתוח מידע ולפיתוח יישומים באמצעות פלטפורמת webMethods ופורטל חדשני לשיתוף פעולה ולמינוף ידע וניסיון – Digital Marketplace.
כל החלטה אסטרטגית דיגיטלית הופכת להחלטה עסקית אסטרטגית
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, מסביר כי "המהפכה הדיגיטלית הופכת כל חברה לחברת תוכנה, וכל החלטה אסטרטגית דיגיטלית להחלטה עסקית אסטרטגית. כשותפה עסקית אסטרטגית, מניעה Software AG שיתוף פעולה לחדשנות עם לקוחותיה ושותפיה. דוגמא טובה לכל היא ג'נרל אלקטריק (General Electric) אשר השקיעה מיליארדי דולרים בבניית גוף פיתוח המעסיק אלפי אנשים ומעודד חדשנות, וכעת מתחילה לקצור את הפירות דרך הכנסות נוספות של כמיליארד דולר".
"המהפכה הדיגיטלית המתעצמת מחייבת ארגונים להמציא מחדש את עסקיהם, וליצור מודלים עסקיים חדשים במהירות על מנת להמשיך ולהצליח בזירה העסקית. על מנת להשלים את המעבר לסביבה דיגיטלית מלאה במהירות, נדרשת הבנה מעמיקה ושיתוף פעולה בין מקבלי ההחלטות בתחומי ה-IT והעסקים, וכן שיתוף פעולה בפיתוח בין הלקוח לבין ספק התוכנה.
Software AG מקדמת חדשנות ושיתוף פעולה פורה בין לקוחותיה, שותפיה והידע והניסיון שנצברו – ובאמצעות DBP 2.0 מספקת את הכלים והמתודולוגיות המסייעים ללקוחותיה להפוך לדיגיטליים במהירות ובעלות משתלמת, ומאפשרים להם לקדם את האסטרטגיה העסקית שלהם ולהוביל את השוק התחרותי".