תוכן שיווקי
הנבחרת של VMworld 2015

Nimble Storage הציגה שורה של חידושים בכנס VMworld 2015

20/10/2015 12:17

Nimble Storage, הצומחת במהירות ברחבי העולם, הפגינה נוכחות יפה ב-VMWorld 2015, הכנס השנתי של VMware, שהתקיים בברצלונה.

בביתן Nimble Storage באירוע הציגו אנשי החברה את היכולות הקיימות בפתרון האחסון ההיברידי שלה, לצד חידושים ופריצות דרך בפיתוח, חלקם בשיתוף פעולה עם VMware.

 

החברה הציגה בכנס יכולות ייחודיות עבור סביבות וירטואליות, ביניהן: אינטגרציה וניהול מלא מתוך ממשק הניהול של הסביבה הווירטואלית גם בגרסת vSphere6, המבוססת על Web Client; אפשרות לבצע גיבוי SmartSnap ורפליקציה לאתר מרוחק, באופן מתואם עם הסביבה הווירטואלית, ללא צורך בתוכנה נוספת; ותמיכה מלאה בתפיסת האחסון החדשה – VVOLS, שמציגה VMware ועוד.

כמו כן, הציגה Nimble Storage את ממשק ה-VMvision, המאפשר ניתוח מעמיק של ביצועי הסביבה הווירטואלית באמצעות ניתוח Big Data מתוך נתוני מערכות החברה ומתוך השרתים הווירטואליים והמארחים. יכולת זו מספקת ללקוח תמונת מצב מלאה, עדכנית ומפורטת, עד לרזולוציה של שרת מתארח בודד ושל כלל סביבת הלקוח.

מימין: רפי שקולניק עם Envor Pillay, המנהל הטכני של ITgility ושותף עסקי של Nimble Storage בדרום אפריקה. צילום: פלי הנמר

מימין: רפי שקולניק עם Envor Pillay, המנהל הטכני של ITgility ושותף עסקי של Nimble Storage בדרום אפריקה. צילום: פלי הנמר

רפי שקולניק, המנהל את אזור ישראל, אגן הים התיכון ואפריקה ב-Nimble Storage, שהשתתף בכנס, אמר כי "ארגונים הפכו בעשור האחרון ליותר ויותר וירטואליים. האתגר העיקרי נשאר השגת מערך וירטואליזציה עם ארכיטקטורת אחסון יחידה, המסוגל לשרת מגוון יישומים ארגוניים ולהתמודד עם עומסי עבודה שונים. מאז חשיפת הפלטפורמה האדפטיבית שלנו, גופי IT יכולים לפרוס ארכיטקטורת אחסון יחידה שנותנת מענה למגוון צרכים, כגון עומסי עבודה, שמירה על רמת ביצועים אחידה וגבוהה, קיבולת, זמינות, יכולת הרחבה, הגנה על נתונים, התאמה לסביבות וירטואליות ויחס העלות-תועלת הטוב בתחום. בנוסף, InfoSight, מנוע ניהול ותמיכה המחובר לענן, כולל כעת את VMvision ומספק ניתוח של הסביבה הוירטואלית דרך השרת המארח, הרשת ושכבות אחסון. זאת כדי לזהות בעיות ביצועים בסביבה הווירטואלית עד לרמת ה-VM".

שקולניק הוסיף כי "היכולות המובנות של מערכות Nimble Storage, תמיכתנו המלאה ביכולות VMware וכן מעטפת הניהול והאנליטיקה שמספקת מערכת ה-InfoSight מציבות אותנו כפתרון האחסון הנותן את המענה המלא והחדשני ביותר לסביבות וירטואליות, כמובן – ללא פשרות ברמת השירות, ובזמינות הגבוהה ביותר".

אירועים קרובים