CloudCom תפיץ את פתרונות Bpm'online בישראל

Bpm'online פועלת בעולם בקרת התהליכים - במחשוב ענן או על שרתים של הלקוח

CloudCom

Bpm'online, המתמחה בפתרונות CRM עם יותר מ-6,000 לקוחות בעולם, מינתה כנציגתה בישראל את CloudCom.

בכך מחזקת CloudCom את מעמדה בייצוג סדרה נוספת של מוצרי ענן בעולם בתחומי שיתוף מסמכים, תמיכה ושירות, פורטלים ארגוניים, ניהול תהליכים ועוד. במוצרים אלה עושים שימוש ארגונים כגון מכון ויצמןנייס מערכות (NICE) ומלאנוקס.

Bpm'online מדורגת גבוה על פי חברות המחקר של גרטנר (Gartner) ופורסטר (Forrester), עם פתרון מקיף לכל תהליכי השיווק, המכירה והשירות. החברה מתאפיינת ביכולותיה המובנות בתחום בקרת התהליכים (BPM) ומיושמת בגרסת ענן או על שרתים של הלקוח.

מדובר במערך כלים הנותן מענה למגוון צרכים רחב ביותר לכל אורך חיי הלקוח עם תצוגת 360 מעלות, החל משלבי ההתקשרות הראשוניים עימו בניהול קמפיינים שיווקיים (Marketing Automation), דרך תהליכי המכירה (Sale), כולל בין היתר ניהול קטלוגים, מסמכים, פרויקטים, הצעות, תחזיות, הזמנות ואף ניהול מלאי וחשבוניות, ועד למתן תמיכה ושירות (Service), כולל תמיכה בנוהלי ITIL.

דוד אלוש, מייסד ומנכ"ל CloudCom, אמר כי "היתרון הגדול של המערכת, הוא בעיצוב תהליכים ארגוניים – BPM Process. באמצעות אשף תהליכים (Bpm'online CRM wizard)  קל פשוט ונוח לתפעול, ניתן ליישם פעילות BPM ולהפוך תהליכים עסקיים ליעילים יותר תוך התאמתם לסביבת CRM דינאמית ומשתנה, ולייצר סטנדרטיזציה לכל התהליכים השיווקיים, המכירתיים והשירותיים בארגון".

עוד הוסיף אלוש, כי  "השימוש בענן הופך להיות יותר ויותר נפוץ ברחבי התעשייה שלנו, כאשר Bpm'online מייצגת את מערכות ה-CRM הארגוניות המיושמות בטכנולוגיות המוכרות לניהול ארגוני משולב תהליכים עסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים