VMware מציגה שדרוגים לענן ההיברידי המאוחד שלה – UHC

ה-Unified Hybrid Cloud מאפשר מימוש חזון ענן אחד שמטרתו לספק לעסקים אג'יליות שתאפשר להם לנצל כל הזדמנות

20/10/2015 15:56

בכנס 2015 VMworld שנערך בברצלונה בשבוע שעבר, הכריזה VMware על חיזוק הפלטפורמה המאוחדת לענן ההיברידי שלה – UHC (ר"ת Unified Hybrid Cloud), באמצעות ההכרזות על זמינות Google Cloud DNS, יכולות ניטור וזיהוי בפתרון VMware vCloud Air, וכן עם ההשקה של VMware vCloud Director לספקי שירות במסגרת רשת של VMware vCloud Air. עוד הכריזה VMware על תכניותיה להרחיב את התמיכה בקונטיינרים המשולבים של VMware vSphere והציגה את פרויקט מישיגן, המספק ללקוחות פתרונות צריכה לפי דרישה בעננים פרטיים ושירות עצמי ב-VMware vCloud Air.

מדוע קונטיינרים? צילום: פלי הנמר

מדוע קונטיינרים? צילום: פלי הנמר

"ארגונים שואפים להניע את היישומים שלהם לענן ובוחרים יותר ויותר באסטרטגיה היברידית לאימוץ ענן כתשובה המתאימה להם", אומר ביל פאדרס, סגן נשיא ומנהל כללי לשירותי ענן ביחידה העסקית של VMware. "הגישה של החברה היא להסמיך ארגונים לבנות בבטחה, להריץ ולספק כל יישום בקרב כל סביבה. הענן הציבורי שלנו – vCloud Air וסביבת השירותים הגלובלית שלנו, vCloud Air Network, יוצרים את המרכיב העיקרי של הענן ההיברידי המאוחד שלנו ומבטלים כל צורך בפשרה".

ענן היברידי מאוחד. צילום: פלי הנמר

ענן היברידי מאוחד. צילום: פלי הנמר

פלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד של VMware מאפשרת ללקוחותיה ליצור סביבה עקבית אחת המבוססת על מערכת ההפעלה הווירטואלית VMware vSphere בקרב הענן הפרטי והציבורי כדי להבטיח בנייה, הרצה ואספקה של כל יישום מסורתי או מבוסס ענן. פלטפורמת UHC בנויה על ארכיטקטורת SDDC, מרכז הנתונים מוגדר התוכנה, ומציעה ללקוחות החברה פתיחות ובחירה באופן שבו הם בונים ומנהלים יישומים וסביבות ענן הנשענים על דרישותיהם.

One Cloud Any Application Any Device. צילום: פלי הנמר

One Cloud Any Application Any Device. צילום: פלי הנמר

ארגונים עוברים לסביבת IT היברידית תוך שימוש בענן הציבורי של VMware כמו גם ב-VMware vCloud Air Network, סביבה הכוללת יותר מ-4,000 ספקי שירותים הממוקמים ביותר מ-100 מדינות המציעים שירותי ענן המבוססים על VMware. הענן ציבורי, VMware vCloud Air, מאפשר לארגונים לנצל במהירות ובבטחה את יתרונותיו, ומספק חוויית שימוש עקבית לצוותי ה-IT ולמפתחים. בעזרתו ניתן להשיג עיבוד יישומים וערך מוסף על הזמן המושקע יחד עם יכולות אבטחה ותוך שמירה על ביצוע מרבי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים