מינויים חדשים לצוות ההנהלה הגלובלית ב-Infinidat

החברה מינתה מנהל כספים ראשי, סגן נשיא לפיתוח עסקי וסמנכ"ל שיווק למוצרים

Infinidat

Infinidat, המספקת פתרונות אחסון לארגונים גדולים, מתרחבת ומגייסת שלושה מנהלים בכירים לצוות ההנהלה הגלובלית, המביאים איתם ניסיון רב: ניר סימון, רוברט קנסילה וסטיב קניסטון.

סימון מצטרף לחברה כמנהל כספים ראשי, ומביא עמו 15 שנות ניסיון בהובלה פיננסית של סטארט-אפים כמו גם חברות גדולות. לפני הצטרפותו של סימון ל-Infinidat שימש כמנהל כספים ראשי ביבמ (IBM) ישראל וכמנהל כספים של XIV שליווה פיננסית את מהלך הרכישה של החברה על ידי יבמ.

קנסילה מצטרף כסגן נשיא לפיתוח עסקי, ומביא עמו ניסיון רב ממגוון חברות ופעילויות שונות. לפני הצטרפותו לחברה שימש קנסילה כמייסד שותף ומנכ"ל של רובין מערכות שעוסקת ב-Big Data וכסגן נשיא ביבמ שהוביל את פתרונות האחסון של החברה.

קניסטון מצטרף לחברה כסמנכ"ל שיווק למוצרים, וכמו שני האחרים מביא עמו ניסיון רב בתחום האחסון. בין תפקידיו הקודמים ניתן למנות את תפקידו כסגן נשיא לטכנולוגיה ב-Storwize ויועץ למנהל הטכנולוגיות של EMC.

"סימון, קנסילה וקניסטון, הינם אנשי תעשיה רבי השפעה ויכולת, אשר מביאים עימם ניסיון נרחב בפיננסים, שיווק ותפעול, הן בחברות מבוססות והן בחברות צעירות", אמר משה ינאי, מנכ"ל Infinidat. "המומחיות שלהם חיונית להמשך ביצוע החזון של החברה, לשיפור התפעול ולהובלת האסטרטגיה העסקית של החברה".

Infinidat, חברה ישראלית שהוקמה על ידי משה ינאי ופועלת בראשותו, מספקת פתרונות אחסון של נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה. פתרון הדגל של החברה, ה-InfiniBox, מציע נפח אחסון של כ-2 פטה-בייט, עם זמינות של 99.99999% וביצועים של למעלה מ-850K IOPS. החברה, אשר הודיעה באפריל האחרון על גיוס שני של 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר, מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל – במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובשיווק ומכירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים