תוכן שיווקי

Cognizant זכתה בפרס החדשנות של Software AG ל-2015

החברה מעסיקה למעלה מ-200 אלף עובדים והכנסותיה ב-2014 הסתכמו ב-10.2 מיליארד דולר, כשהרווח הנקי הסתכם ב-1.4 מיליארד ● פרס החדשנות לשותפים הוענק לה בשל מצוינות שהפגינה במסגרת ביצוע מהפיכה דיגיטלית בחברת ביטוח מובילה בעולם

26/10/2015 10:30
Cognizant

Software AG הודיעה ש-Cognizant, ענקית פתרונות ה-IT, זכתה בפרס החדשנות לשותפים, בשל מצוינות שהפגינה במסגרת ביצוע פרויקט להפיכת חברת ביטוח מובילה לדיגיטלית, במטרה לשפר משמעותית את הקשר ללקוחותיה ולהאיץ את התפעול.

Cognizant הינה אחת מחברות ה-IT הגדולות בעולם. החברה מספקת שירותי ייעוץ IT בתחומי השירותים הפיננסיים, מודיעין וניתוח מידע עסקי, בריאות, ייצור, קמעונאות, לוגיסטיקה ועוד. החברה מעסיקה כיום למעלה מ-200 אלף עובדים – מרביתם בהודו. הכנסותיה ב-2014 הסתכמו ב-10.2 מיליארד דולר, והרווח הנקי הסתכם ב-1.4 מיליארד דולר. ב-2015 דורגה החברה על ידי המגזין פורצ'ן (Fortune) כחברת ה-IT הרביעית בגודלה בעולם.

באמצעות הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית, שדרגה Cognizant את שרשרת האספקה של חברת הביטוח באופן שנתן מענה לצרכי מערך המכירות וההפצה הרב-ערוציים של החברה. בנוסף, היא ייעלה את התפעול באמצעות צמצום זמני תגובה ושגיאות בתהליכים ידניים.

את הפרס העניק ל-Cognizant אריק דופו, סמנכ"ל הלקוחות של Software AG, במסגרת כנס Innovation World 2015, אשר התקיים בלאס וגאס בהשתתפות כ-1,000 לקוחות ושותפים של Software AG. פרס החדשנות מוענק ללקוחות ושותפי Software AG אשר עשו את השימוש הטוב ביותר בפלטפורמה העסקית הדיגיטלית (Digital Business Platform) של החברה. זוהי השנה השנייה ברציפות ש-Cognizant זוכה בפרס החדשנות כשותף.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, מסר כי "Cognizant ממשיכה להפגין את חדשנותה ואת יכולותיה בזיהוי, תכנון וביצוע של פרויקטים המסייעים ללקוחות לבנות תשתיות דיגיטליות התורמות למובילות העסקית שלהם. התשתיות הדיגיטליות משלבות בין שיתוף מידע מהרשתות החברתיות, מהמובייל, ניתוח מידע וטכנולוגיות ענן".

אירועים קרובים