ברודקום: ההכנסות ירדו ב-3%; הרווח הנקי זינק ביותר מפי ארבעה

נחברה סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות בסך יותר משני מיליארד דולר ורווח נקי של 429 מיליון * עליות בולטות גם ברווח התפעולי וברווח הנקי למנייה

ברודקום

ברודקום (Broadcom) מסכמת את הרבעון השלישי של השנה עם תוצאות שעקפו את תחזיות האנליסטים. ההכנסות אמנם ירדו, אבל ריסון קפדני בהוצאות הקפיץ את הרווחיות.

מהנתונים עולה כי ההוצאות קטנו ברבעון המדווח ב-18.52% ל-1.75 מיליארד דולר. גם ההכנסות ירדו, כאמור, אולם בשיעור נמוך יותר – 3.23% – והן עמדו על 2.19 מיליארד. הרווח הנקי קפץ ב-337.76% (פי 4.38) ל-429 מיליון דולר והרווח הנקי למנייה – ב-331.25% (פי 4.31) ל-0.69 דולר.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות קטנו ב-5.76% ל-1.02 מיליארד דולר, הרווח הגולמי פחת ב-0.93% ל-1.17 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 53.59%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות קטנו ב-31.34% ל-736 מיליון דולר והרווח גדל ב-292.79% (פי 3.92) ל-436 מיליון.

לצד התוצאות הרבעוניות פרסמה החברה את הדו"חות לתשעת החודשים הראשונים של השנה. ההוצאות קטנו בתקופה זו ב-11.85% ל-5.28 מיליארד דולר ולעומתן, ההכנסות עלו ב-0.89% ל-6.34 מיליארד. על רקע זה, הרווח התפעולי זינק ב-259.66% (פי 3.59) ל-1.06 מיליארד דולר וזה הנקי – ב-290.83% (פי 3.9) ל-1.02 מיליארד.

סקוט מק'גרגור, נשיא ומנכ"ל ברודקום, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הצגנו רבעון מוצק שמוכיח שאנחנו מבצעים את פעילותנו באופן נכון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים