סרטון השבוע: אלדין חי וקיים בניו יורק

אפשר לחשוב שלא מספיקות התחפושות המשוגעות שההלואין מביא איתו ● מסתבר שאם אפשר לשגע את הניו-יורקרים, אז למה בעצם לא? הדמות האהובה מהאגדות החליטה ככל הנראה שהרבה יותר מתאים לה להסתובב ב-2016 ברחבי העיר ולבדוק את העירנות של כולם ● שווה צפיה!

גרסת הלייב-אקשן של אלדין? צילום: יוטיוב

כשמגיע ההלואין, רוב האנשים לא מוכנים לוותר על האפשרות להתחפש, בין אם בגלל הכיף בנתינת דרור לפנטזיות, ובין אם המטרה היא פשוט לאגור ממתקים בטירוף. רק שמסתבר שהיה מישהו אחד שלא רצה סתם להתחפש בגלל הסיבות "הנורמליות" – הוא גם רצה להדהים את כל ניו יורק. וזה אלדין. פחות או יותר.

הצלם והיזם, קייסי נייסטאט, חבר ליוצרי ערוץ היוטיוב (YouTube) המצליח Pranks Vs. Pranks ויחד החליטו להוציא את אלדין ממסגרת האגדות והסרטים המצוירים, ולתת לו להסתובב חופשי ברחבי העיר. העניין נשמע סתמי עד כה, רק שאלדין כמו אלדין, לא באמת התהלך לו ברחובות בתחפושת – בזה באמת אין שום דבר יותר מדי מעניין. מה שהדהים את הציבור הוא, שאותו אלדין גרסת 2016 פשוט ריחף על שטיח. או נסע, בכל זאת אנחנו די מחוברים למציאות. כמעט.

האנשים שצפו בו מסביב היו לא פחות מפעורי פה, ושפשפו עיניהם בתדהמה. אחרי הכל, מי רואה דברים כאלה ביומיום? ובעיקר, כולם רצו לדעת את הסוד. איך הבחור בדיוק טס ככה בכל העיר? ועוד בשיא הנונשלנט.

לשמחתנו, נייסטאט פרסם סרטון נוסף ובו הוא מגלה הכל ומראה את ההכנות שקדמו לפלא האגדתי הזה לקום לתחייה, וכיצד צילמו את כל הפרויקט. השטיח היה למעשה מסגרת בד הצמודה לסקייטבורד המופעל באמצעות סוללות שג'סי וולנס, שמו האמיתי של אלדין ואחד מיוצרי ערוץ היוטיוב PVP, שלט בו בעזרת שלט רחוק שהחזיק בידו. נייסטאט עקב אחרי ג'סי כשהוא עצמו על סקייטבורד זהה עם גבו לנסיעה, מה שהופך את כל העניין לפעלול בפני עצמו, ובאופן כללי לכיף גדול וההבנה שתמיד יש לאן לשאוף בחיים.

השאלה היחידה שנותרה, היא איך שואבים שטיח שכל הזמן בורח ממך?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים