גוגל משיקה אפליקציה שתענה על מיילים במקומכם

שירות חדש בשם Smart Reply, שיראה אור בימים הקרובים, יסרוק את המיילים הנכנסים ויציע לכם שלוש תשובות אפשריות, אותן ניתן גם להתאים אישית או להתעלם מהן ● האפליקציה תהיה באנגלית ומיועדת לאנדרואיד ו-iOS

05/11/2015 13:27
אפשרויות רבות נוספות בלחיצה אחת. ג'ימייל

זה לא סוד שגוגל (Google) יודעת עלינו הכול, אך עתה היא מתיימרת גם לדעת מהן מחשבותינו: שירות חדש בשם Smart Reply של ענקית הטכנולוגיה, עובר על המיילים שאנחנו מקבלים ומציע שלוש תשובות אפשריות. השירות נחשף שלשום (ג') בבלוג הרשמי של Gmail.

המענה החכם האוטומטי סורק את המיילים ומספק שלוש תגובות מוכנות לשליחה, שניתן להתאים אותן אישית (customize To) או להתעלם מהן. כך למשל, מיילים שכוללים בין היתר שאלות כמו "האם יש לך מסמכים כלשהם עם הסבר על שימוש בתוכנה החדשה?" ילוו בתשובות: "אין לי, מצטער"; "אני צריך לחפש את זה"; ו-"כן, אשלח לך". דוגמה אחרת: אחרי מייל ובו השאלות "האם יש לך את תכניות לחופשה כבר? כשיהיו לך, תוכלי לשלוח?", יציע השירות את התשובות: "אני עובדת על זה, ככל הנראה אהיה בחופש בתאריכים…"; "אני בדיוק שולחת לך";  ו-"אין לי עדיין תכניות".

עמית סינגל, סגן נשיא בגוגל וראש תחום חיפוש בחברה, הסביר כי האפליקציה החדשה חוסכת זמן וטרחה רבה למשתמשים. "בנייד, הפעולות שאנחנו עושים בכתיבת מיילים הן קצרות ומכוונות פעולה", אמר.

השירות צפוי להיות זמין כבר בימים הקרובים בצורת אפליקציה המיועדת לסמטארטפונים וטאלבטים מבוססי אנדרואיד ו-iOS. לפי שעה הוא יהיה זמין באנגלית בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים