JLM Night Guide – סצנה שלמה בלחיצת כפתור

הכירו את המדריך האינטראקטיבי באפליקציה חדשה לחיי הלילה בעיר הבירה ● השירות כולל פרטים על מקומות בילוי מבוססי מיקום ובזמן אמת, אפשרות לבילוי המשכי, נהג תורן שותה חינם, Happy Hours והפתעות נוספות

JLM Night Guide

רשות הצעירים בעיריית ירושלים משיקה לראשונה שירות אפליקטיבי חדשני, המאפשר להתמצא במפת הבילויים בעיר בקלות וביעילות תוך שימוש בשירותים מבוססי מיקום ואפשרויות ייחודיות וראשונות מסוגן כגון בילוי המשכי, נהג תורן שותה חינם, מידע על Happy Hour ועוד.

יונתן סטריאר, מנהל מדיה ברשות הצעירים, אומר כי "ירושלים הינה העיר הראשונה בארץ שתציע מדריך מפורט ומעודכן בכל רגע. אנחנו בקשר ישיר עם כל בעלי העסקים, היכולים לעדכן עצמאית בכל הנעשה אצלם, ובכך לאפשר לקהל המבלים, מירושלים ומחוצה לה, להיות מודעים למה קורה בעיר בכל רגע".

האפליקציה מציעה מספר שירותים יחודיים ומהנים ביותר. אחד מהם הוא "בילוי המשכי", שמשמעותו – ממשיכים לבלות וחוסכים כסף. מה שאומר שכאשר אתם יוצאים לבלות ברחבי העיר, בתיאטראות, מוזיאונים, בתי קולנוע, תערוכות, ואירועי תרבות באופן כללי, ניתן להתעדכן באמצעות JLM Night Guide על בילוי המשכי במסעדות, ברים, בתי קפה, מועדונים ומסיבות. ומי שיגיעו לאחד מעסקי הלילה המשתתפים עם כרטיס ממקור הבילוי הראשוני מאותו הערב, יהיו זכאים לקבל הנחה שתקבע מראש לכל בית עסק.

קדימה ל-Happy Hour

עוד שירות נחמד הוא "נהג תורן שותה חינם" המעודד נהגים להסיע את חברים ולבלות ללא צריכת אלכוהול. באמצעות האפליקציה יקבלו הנהגים משקאות לא אלכוהוליים בחינם ואחוזי הנחה על אוכל, מוצרים נלווים ומתנות. איך זה עובד?

וכמובן ישנו שירות ה-Happy Hour – כי משתלם לצאת מוקדם: JLM Night Guide מציג את כל המידע מעסקי חיי הלילה המציעים תפריט מיוחד בין השעות 18:00 ועד 21:00 ומאפשר הטבות כגון 1+1 על כל המשקאות ו/או 50% הנחה על כל התפריט.

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, אמר כי "ירושלים חווה בשנים האחרונות רנסנס תרבותי חסר תקדים, וחזרה למעמדה הטבעי כבירת התרבות של ישראל. המדריך החדשני באפליקציה יביא את מהפכת התרבות בירושלים היישר למכשיר הנייד שלכם, ותוכלו להתעדכן ולבלות בעיר בשלל אירועים. אני מזמין אתכם להגיע וליהנות ממגוון תרבותי שאין באף מקום אחר".

הממשק החדש זמין להורדה חינם ב-AppStore  וב-Google Play.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים