צ'ק פוינט: הרווח הנקי עלה בכ-14%; ההכנסות עלו בכ-17%
הרווח הנקי של החברה עמד ברבעון השלישי של 2009 על 91.46 מיליון דולרים ● ההכנסות הגיעו ל-233.64 מיליון ● עם זאת, רשמה החברה עליות גם בחלק מסעיפי ההוצאות שלה
רבעון טוב לצ'ק פוינט: מתוצאותיה הכספיות של החברה לרבעון השלישי של 2009 עולה, כי הרווח הנקי שלה על פי GAAP עלה ב-14.24% ל-91.46 מיליון דולרים לעומת 80.06 מיליון ברבעון המקביל ב-2008. הרווח הנקי למניה עלה בשיעור גבוה יותר – 18.92% – ועמד על 0.43 דולרים לעומת 0.37. הרווח הנקי Non-GAAP הגיע ל-109.49 מיליון דולרים – עלייה של 16.17% לעומת 94.25 מיליון. עלייה של 18.18% נרשמה ברווח הנקי למנייה שלא על פי GAAP. זה עמד על 0.52 דולרים לעומת 0.44.
צ'ק פוינט רשמה תוצאות טובות גם בתחום ההכנסות. אלה עלו ב-16.98% ל-233.64 מיליון דולרים לעומת 199.72 מיליון ברבעון השלישי 2008. הכנסותיה של החברה ממכירת מוצרים ורישיונות עמדו על 86.88 מיליון דולרים – עלייה של 6.05% לעומת 81.93 מיליון. ההכנסות ממכירת שירותים ועבודות תחזוקה הסתכמו ב-146.76 מיליון דולרים – גידול של 24.59% לעומת 117.8 מיליון. ההכנסות הגולמיות עלו ל-36.1 מיליון דולרים לעומת 23.01 מיליון – גידול של 56.9%. הרווח הגולמי עמד ברבעון השלישי של 2009 על 197.54 מיליון דולרים – עלייה של 11.79% לעומת 176.71 מיליון. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-84.55% לעומת 88.48%.
ההוצאות התפעוליות עלו ברבעון המדווח ב-17.27% ל-128.16 מיליון דולרים לעומת 109.29 מיליון. ההוצאות על מחקר ופיתוח פחתו ב-3.31% ל-22.43 מיליון דולרים לעומת 23.01 מיליון. ההוצאות על מכירה ושווק עלו ב-11.7% ל-56.38 מיליון דולרים לעומת 50.8 מיליון.
הוצאות החברה בסעיף השונות עמדו ברבעון המדווח על 67 מיליון דולרים. הרווח התפעולי של צ'קפוינט על פי GAAP עמד על 105.48 מיליון דולרים – עלייה של 16.64% לעומת 90.43 מיליון. הרווח התפעולי השולי הגיע ל-45.14% לעומת 45.28% ברבעון השלישי של 2008. הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 127.5 מיליון דולרים – עלייה של 20.06% לעומת 106.2 מיליון.
החברה סיימה את הרבעון עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 608.22 מיליון דולרים – עלייה של 11.97% לעומת 543.19 מיליון.
גיל שווייד, מנכ"ל צ'ק פוינט, אמר, כי "התוצאות שלנו טובות למרות חולשת הדולר ומצבו החלש של המשק האמריקני. הצגנו תוצאות טובות בכל האזורים, כשהיה לנו רבעון טוב במיוחד באזור אסיה-פסיפיק".
תגובות
(0)