Salesforce: ההכנסות עלו ב-24%; ההפסד הנקי קטן ב-35%
החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה הכספית עם הכנסות בסך 1.7 מיליארד דולר והפסד של 25 מיליון
תוצאות טובות ל-Salesforce: החברה סגרה את הרבעון השלישי של שנתה הכספית 2016 עם עלייה דו ספרתית בהכנסות וירידה חדה בהפסד הנקי. אחת הסיבות לכך היא ריסון ההוצאות.
על פי הדו"חות, ההוצאות הכלליות הרבעוניות של החברה גדלו ב-18.7% ל-1.67 מיליארד דולר וההכנסות עלו ב-23.73% ל-1.71 מיליארד. חלוקה לסעיפים מעלה כי הכנסות החברה ממכירת מנויים ושירותי תמיכה עלו ב-23.66% ל-1.6 מיליארד דולר וממכירת שירותים מקצועיים – ב-21.54% ל-115.63 מיליון.
ההפסד הנקי רשם ברבעון ירידה של 35.37% ל-25.16 מיליון דולר וההפסד הנקי למנייה קטן ב-33.33% ועמד על 0.04 דולר.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של החברה גדלו ב-27.15% ל-423.68 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-20.73% ל-1.27 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 74.08%. ההוצאות התפעוליות רשמו עלייה של 16.08% ל-1.24 מיליארד דולר והחברה עברה מהפסד תפעולי של 22.04 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה הכספית 2015 לרווח של 43.43 מיליון ברבעון המדווח.
לצד התוצאות הרבעוניות פרסמה החברה את הדו"חות לתשעת החודשים הראשונים של השנה. ההוצאות גדלו בתקופה זו ב-17.91% ל-4.76 מיליארד דולר, בעוד שההכנסות עלו ב-23.65% ל-4.86 מיליארד. על רקע נתונים אלה חל שיפור משמעותי ברווחיות: בסעיפים התפעוליים נרשם מעבר מהפסד של 110.82 מיליון דולר לרווח של 94.36 מיליון וההפסד הנקי צנח ב-88.87% ל-21.92 מיליון.
מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר Salesforce, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הצגנו עוד רבעון מדהים עם גידול דו ספרתי בהכנסות. אני מעריך שבשנה הכספית 2017 נגיע להכנסות של כשמונה מיליארד דולר".
תגובות
(0)