תוכן שיווקי

Software AG מסייעת לארגונים למנף את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם לטובת האצת עסקיהם

החברה השיקה את Alfabet 9.9, בעלת יכולות משופרות בזיהוי ונטרול איומים ארגוניים ● הפלטפורמה דורגה כמובילת שוק כלי ארכיטקטורה ארגונית במסגרת דו"ח ריבוע הקסם של גרטנר זו השנה השמינית ברציפות

02/12/2015 09:34
Software AG

Software AG דורגה כמובילת שוק במסגרת דו"ח ריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) לשוק פתרונות ארכיטקטורה ארגונית, EA (ר"ת Enterprise Architecture), אשר פורסם ב-4 בנובמבר. על פי הדו"ח, פתרונות EA מאפשרים ניתוח מידע ושקלולו בהקשרים והיבטים שונים – עסקיים וטכנולוגיים – לטובת קבלת החלטות אסטרטגיות.

במסגרת דו"ח גרטנר, נבחנה פלטפורמת Alfabet לניהול ארכיטקטורה ארגונית, שגרסה 9.9 שלה הושקה היום. פלטפורמת Alfabet של Software AG הינה פלטפורמה שיתופית המסייעת למנהלי IT ולמנהלי עסקים בארגונים לנהל טוב יותר את סביבת המחשוב שלהם. Alfabet מאפשרת תכנון עתידי של אסטרטגיית המחשוב באמצעות שקלול סדרי עדיפויות עסקיים יחד עם יוזמות עתידיות, ומציעה מסלול לתכנון ופיתוח ה-IT אשר מאפשר לעמוד ביעדים העסקיים. Alfabet הינה חלק מהפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של החברה (Digital Business Platform) הכוללת גם את פתרון ARIS. הפלטפורמה מחזקת את שיתוף הפעולה בין המנהלים העסקיים למחלקות ה-IT בארגון באופן המבטיח שתשתית ה-IT תומכת בצורה הטובה ביותר באסטרטגיה העסקית.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, אומר כי "אנו מאמינים שמעמדה המוביל המתמשך של Software AG בריבוע הקסם ממחיש את עוצמת פתרון Alfabet ואת יכולתה של החברה לתת מענה מהיר לאתגרי המציאות העסקית הדיגיטלית. Software AG ממשיכה להציג את החזון הטוב ביותר לתחום ה-EA עם תכונות חדשות של פתרון Alfabet התומכות במגוון רחב של משתמשים ממחלקות העסקים וה-IT, במטרה לנהל טוב יותר את שיתוף הפעולה הקריטי אשר נדרש כדי להפוך לעסקים דיגיטליים מובילים".

לאחרונה ניכרת עליה במספר ובחומרת התקיפות על גופי המחשוב של ארגונים ושל גופים ממשלתיים. מגמה זו מחייבת ארגונים להוסיף יכולות זיהוי וניהול של נקודות תורפה במערך ה-IT. הפלטפורמה מספקת מתודולוגיה לזיהוי יישומים וטכנולוגיות פגיעות, באופן המאפשר לארגונים לנטרלם ולסגור פרצות בעת הצורך. תכונות נוספות הן ניהול פורטפוליו ה-IT ממכשירים ניידים; יכולות תפעול מסביבת ענן; תאימות הדדית בין ARIS ל-Alfabet ועוד.

אירועים קרובים