HPE ומיקרוסופט ישתפו פעולה בענן

החברה תספק מוצר חומרה חדש, שמשתלב עם פלטפורמת הענן Azure ● על פי HPE, מוצר זה, יחד עם התוכנה שלה, יביא לניצול טוב יותר של ההיצע של מיקרוסופט

משתפות פעולה. מיקרוסופט ו-HPE

HPE התוותה פרטים חדשים על השותפות שלה בענן בן הכלאיים (ההיברידי) עם מיקרוסופט (Microsoft): החברה תספק מוצר חומרה חדש, שמשתלב עם פלטפורמת הענן Azure. על פי HPE, מוצר זה, יחד עם התוכנה שלה, יביא לניצול טוב יותר של ההיצע של מיקרוסופט.

חברות המעוניינות בשילוב הענן של מיקרוסופט עם המערכות ברישוי של HPE יכולות לרכוש את הרכיב החדש, Hyper-Converged 250, שעומד בתקני ענן זה. הרכיב משלב בין טכנולוגיית ProLiant של HPE ושירותי הענן של Azure.

בנוסף, HPE תאפשר צריכה של שירותי Azure בכל השרתים שלה, כך שלקוחותיה יוכלו לפרוס, בקלות, ענן בן כלאים של מיקרוסופט.

החברה המתפצלת תביא לענן זה גם את תוכנות ניהול מחזור חיי היישומים שלה (ALM), תוכנות שלה לטיפול בעולם ה-Big Data ותוכנת אבטחה. לענקית ה-IT יש כבר מרכז איכות ושירותי LoadRunner הזמינים דרך ה- Marketplaceשל Azure, ושיתוף הפעולה החדש יביא לכך ששירותים נוספים של HPE יהיו זמינים בענן של מיקרוסופט.

כמו כן, HPE מתכננת להסמיך 5,000 אנשים נוספים להיות ארכיטקטים של הענן מבית מיקרוסופט ולספק שירותים ללקוחות של GS, זרוע ייעוץ השירותים הגלובלי שלה.

ברמת החברות, מיקרוסופט תהפוך לחלק מתוכנית השותפים של תשתיות HPE, מה שיאפשר שילוב בין System Center ו-OneView, הכלים לתזמור IT. יצוין כי HPE, מצידה, תתחיל למכור ללקוחותיה את Azure, את חבילת המובייל של מיקרוסופט לאנטרפרייז וכן את Office 365. זאת כחלק מהשתתפותה בתוכנית ספקי פתרונות הענן של מיקרוסופט.

באוקטובר האחרון, בטרם התפצלה, החליטה HP לסגור את שירותי הענן הציבורי שהיא מעניקה באמצעות תשתית הענן שלה, Helion. הסגירה הסופית של תחום זה תהיה בינואר הקרוב.

לא ניתן היה להבין מ-HPE האם בכוונתה להשתלב רק בענן של Azure או אם היא מתכננת לעבוד גם עם המתחרות של מיקרוסופט, דוגמת אמזון (Amazon) וגוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים