בריליקס האירה את חנוכה ותרמה לאנשים עם מוגבלויות שכליות

החברה חילקה במהלך המפגש לעובדים ולבני משפחותיהם מארזי שי עם מבחר ממתקים וסביבונים שהכינו אנשים עם מוגבלויות שכליות, במסגרת תרומה של החברה לאקים

מימין לשמאל: אושרת בן אבי סמנכ"לית שיווק ומכירות, סהר ניצן מומחה בסיסי נתונים ואבטחת מידע, זהר אלקיים CTO, רונן פידל מנהל תחום Big Data, עמי אהרונוביץ מנכ"ל, עודד רז סמנכ"ל בכיר פיתוח עסקי, אלון שפיגל סמנכ"ל בכיר לפתרונות ומוצרים, וכל יתר עובדי החברה ובני משפחותיהם

בריליקס, המספקת פתרונות ושירותים מתקדמים בתחומי בסיסי הנתונים, ה-Big Data ואבטחת המידע, קיימה בחנוכה מפגש משפחתי שכלל ארוחת ערב, הדלקת נרות, סופגניות וצפייה משותפת בסרט לכל המשפחה, במתחם ה- VIP בסינמה סיטי בגלילות.

במפגש קיבלו העובדים ובני משפחותיהם מארזי שי עם מבחר ממתקים וסביבונים. את הסביבונים הכינו אנשים עם מוגבלויות שכליות, במסגרת תרומה של החברה לאקים, האגודה הלאומית לקידום אנשים עם פיגור שכלי בישראל, בסניף רמת גן.

לאחר הדלקת נרות החנוכה, בירך עמי אהרונוביץ, מנכ"ל החברה, את הנוכחים והוסיף כי "גם השנה ממשיכה משפחת בריליקס לצמוח, ואנחנו שמחים לחגוג יחד עם כל העובדים ובני משפחותיהם, ולציין את חג החנוכה לצד סיומה של שנת עבודה מוצלחת ופוריה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים