תוכן שיווקי

Parallels מודיעה על מכירת אודין, פלטפורמת אוטומציית השירות שלה, לאינגרם מיקרו

שתי ספקיות השירות הנותרות, Plesk ו-Virtuozzo, יתפצלו לשתי חברות עצמאיות ונפרדות

10/12/2015 11:09
Parallels Holdings

Parallels Holdings הודיעה כי חתמה על הסכם סופי למכירת פלטפורמת אודין לאוטומציית השירות שלה, יחד עם טכנולוגיות ניהול במחשוב ענן הקשורות לפלטפורמה, קניין רוחני ומותג אודין לאינגרם מיקרו, תמורת סכום שפרטיו לא נמסרו. העסקה צפויה להיסגר עד סוף שנת 2015.

היחידה העסקית Parallels לפתרונות פלטפורמה, תמשיך לפעול כחברה עצמאית תחת מותג Parallels. יחידת Plesk העסקית, המספקת פתרונות ניהול אינטרנט למעל 10 מיליון עסקים קטנים ושרתי אירוח ברחבי העולם, תפעל כחברה עצמאית תחת המותג Plesk. יחידת Plesk העסקית, העוסקת בפיתוח טכנולוגיית וירטואליזציית מערכות ההפעלה המובילה בשוק, תפעל כחברה עצמאית תחת מותג Virtuozzo. כל שלוש היחידות העסקיות ימשיכו להיות בבעלות ובשליטת Parallels Holdings.

"אנו שמחים כי שיתוף הפעולה ארוך הטווח שלנו עם אינגרם מיקרו הגיע לאבן דרך חדשה זו – שיתוף פעולה שייטיב עד מאוד עם לקוחות אודין לאוטומציית השירות שלנו, וכן עם השותפים ועם הצוות", אמר בירגר סטיין, מנכ"ל Parallels Holdings. "באותו הזמן, זה מספק לנו את ההזדמנות לחדד את המיקוד שלנו כחברה ולהמשיך לספק מוצרים מובילי שוק תחת המותגים Parallels, Plesk ו-Virtuozzo".

"אני שמח על ההזדמנות להוביל את Plesk אל עבר ההישג הבא שלה", אמר נילס הוינקה, מנהל ותיק ב-Parallels ובאודין ובעל ניסיון בעסקי שרתי אירוח ומחשוב ענן, אשר יעמוד בראש עסקי Plesk. "אנחנו נתמקד התמקדות חדה בקהל הליבה שלנו של מעצבי אינטרנט, מפתחים ומנהלי שרתים מארחים כדי להאיץ את האבולוציה של Plesk כלוח הבקרה ופלטפורמת ניהול האינטרנט הטובה ביותר".

רוב לובל, שהצטרף מחדש ל-Parallels באוקטובר לאחר שכיהן בתפקידים בכירים בקולט (Colt) כשזו רכשה את ThinkGrid בה היה מייסד ומנכ"ל, יעמוד בראש Virtuozzo. הוא אמר כי "Virtuozzo עמדה בחוד החנית של עסקי מחשוב הענן, וירטואליזציית מערכות הפעלה, PaaS ו-IaaS-  עוד הרבה לפני שמילים אלה הפכו שגורות בענף". "הודות להתמקדות החדשה שביצענו, הלקוחות והשותפים שלנו יראו התפתחות מהירה יותר של מפת הדרכים שתתמקד בלעזור להם לספק מגוון רחב יותר של שירותים ללקוחות שלהם באמצעות מערכות ההפעלה הווירטואליות הטובות ביותר וטכנולוגיות האחסון של Virtuozzo".

"זו עסקה משמעותית עבור העסקים, השותפים והלקוחות שלנו, ואינגרם מיקרו נרגשת להעמיק את תמיכתה בקווי המוצר של Parallels ,Plesk ושל Virtuozzo, בזמן שאנו רוכשים ומגדילים את ההשקעה בפלטפורמת האוטומציה אודין", אמר סמנכ"ל אינגרם מיקרו, נימש דייב. "יחדיו, אינגרם מיקרו ואודין יציעו את השילוב האידיאלי של מומחיות, ידע וקשרים מסחריים לכל הלקוחות ולכל השותפים שלנו. אינגרם מיקרו מחויבת למתן תמיכה לכל הלקוחות הקיימים בפלטפורמת אודין, תוך המשך השקעה בשיפור הטכנולוגיה לטובת כולם".

אירועים קרובים