יוטיוב מסכמת שנה משגעת עם עשיריה משוגעת לא פחות!

2015 אוטוטו מסתיימת וסיכומי השנה כבר מבצבצים להם החוצה ● ענקית הסרטונים מדרגת את אלה הנצפים ביותר, גם ברמה העולמית וגם על פי מדינות ● יש לכם ניחוש מי לקח את המקום הראשון בישראל?

אתם בוחרים במה לצפות. סרטוני השנה. יוטיוב

המצב הוא פשוט מאוד: אי אפשר להתעלם מהעניין. סוף 2015 אוטוטו כאן וכולם עסוקים בדבר אחד ומרכזי – איפה חוגגים את הסילבסטר? טוב, כמעט.

הדבר האמיתי בו כולם יהיו עסוקים, הוא בסיכומי השנה של החברות השונות. בזמן שטוויטר (Twitter) כבר שחררה את סיכום הטרנדים החזקים והשולטים של 2015, באה אחריה יוטיוב (YouTube) ומפרסמת את רשימות הסרטונים הכי נצפים לשנה זו – גם באופן כללי וגם על פי מדינות!

על פי יוטיוב, הרשימה התבססה על צפיות, לייקים, שיתופים, חיפושים, פארודיות, רמיקסים ותגובות. את המקום הראשון ברשימה העולמית לקח סרטון הריקוד של האבן קינג בת הארבע, והכוריאוגרפיה שלה לשיר Watch Me של זמר ההיפ-הופ, Silentó.

בין קטעי הוידיאו הפופולריים ביותר השנה נמצאת מתיחת כדור הפלסטיק המטורפת אשר הביאה לא פחות מאשר 56 מיליון צפיות מאז שפורסמה בחודש ינואר, כשאחריה נמצאים קמפיין Love Has No Labels  של ה-Ad Council; ג'סטין ביבר אשר ביקר בתוכניתו של ג'יימס קורדון בחלק המפורסם בו הוא מארח זמרים במכוניתו לסשן קריוקי מצחיק להפליא; שוטר אשר מג'מג'ם את Shake It Off של טיילור סוויפט; והנשיא אובמה אשר מגיב בתוכניתו של ג'ימי קימל לציוצים מרושעים שנכתבו עליו במסגרת הפינה mean tweets.

ומה קורה בישראל, אתם שואלים? ובכן, במקום הראשון שולטת כוכבת הילדים, מיקי, עם ה-DVD הראשון שלה המפורסם באורך מלא. מיקי היא מיכל מוכתר, אשר החלה את דרכה כרקדנית ומשם אצה רצה ללימודי משחק בבית צבי, ועד להפיכתה לכוכבת ילדים מהמצליחות ביותר היום. מיד אחרי מיקי, נמצא אילן פלד עם דמותה של דניס ההורסת מהפרסומות המצחיקות לברנפלקס תלמה, עם השיר הקליט והמעצבן להחריד "Denis Denis".

במקום השלישי, מה שמעיד על הקהל הצעיר מאוד שככל הנראה מבלה בכמויות ביוטיוב, ישנו האודישן של יוסי שטרית שהתמודד בעונה הנוכחית של ריאליטי השירה "האקס פקטור" בו זכתה דניאל יפה, הזמרת עם הקול הכובש והמפתיע. ומיד אחריו במקום הרביעי אפשר למצוא את הסרטון המשעשע "ככה זה כשיש לך חברה רוסיה" מבית היוצר של שרוטונים.

את המקום החמישי תפסה הסדרה המשובחת שאין לפספס אותה, ואם לא צפיתם בה אז זה הזמן – "פאודה", עם פרק הבכורה המלא. ואת המקום השישי שוב תופס הגיל הרך עם "שרים עם לולי 2 – 30 דקות של שירי ילדים בערוץ לולי".

המקום השביעי והשמיני מקפיצים אותנו חזרה לעולם המבוגרים עם הפרק הפותח של העונה השניה ל"זגורי אימפריה" ועם הסרט הישראלי המצחיק (באורך מלא), "סרט אפס", בהתאמה.

את העשירייה סוגרים קליפ ערוץ הילדים, "על גג העולם", וביצוע של Al Takht Al Sharki band, להקת ילדים אשר הופיעו בתחרות ריאליטי השירה – Arabs Got Talent.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים