בר, בירה וחוויית המשתמש של מטריקס

מימין: כפיר מלכה, מנהל אגף פתרונות דיגיטל ו-UX במטריקס, עם הדוברות המרכזיות במפגש, ממטריקס - סיוון קדמי, ראש צוות תוכן; מיכל שטיין-דפנא, ראש צוות ממשק משתמש; אנה בלום, יועצת ממשק משתמש בכירה; נוי שופן, מעצבת UX; ולימור מושקוביץ, מנהלת פעילות Matrix experience

מומחי Matrix Experience, גוף פתרונות חוויית המשתמש של מטריקס, ערכו באחרונה מיט-אפ בסדרת מפגשי UX Shots.

עשרות אנשי שיווק ודיגיטל הגיעו לבר איסמי סלמה בתל אביב וכמיטב המסורת, דנו במגוון רחב של נושאים בתחום חוויית המשתמש בעולם הדיגיטל. בין היתר, הועלו שם דרכי חשיבה ופתרונות בנושאי נגישות, תוכן, התמצאות והכרת הלקוח, במטרה למקסם את חוויית המשתמש.

כדי להשלים את "חוויית המשתמש" באירוע עצמו, נהנו המשתתפים משתייה חופשית, בירות ונשנושים.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: קרן קציר-שטיבל מנהלת שיווק, יח"צ, קשרי חוץ ודוברות בממשל זמין; דוד חורין, מנהל מכירות בחטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות של מטריקס; ואיה ויגדור-מנור, מנהלת השיווק של החטיבה

מימין: קרן קציר-שטיבל מנהלת שיווק, יח"צ, קשרי חוץ ודוברות בממשל זמין; דוד חורין, מנהל מכירות בחטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות של מטריקס; ואיה ויגדור-מנור, מנהלת השיווק של החטיבה

מימין: כפיר מלכה, מנהל אגף פתרונות דיגיטל ו-UX במטריקס, עם הדוברות המרכזיות במפגש, ממטריקס - סיוון קדמי, ראש צוות תוכן; מיכל שטיין-דפנא, ראש צוות ממשק משתמש; אנה בלום, יועצת ממשק משתמש בכירה; נוי שופן, מעצבת UX; ולימור מושקוביץ, מנהלת פעילות Matrix experience

מימין: כפיר מלכה, מנהל אגף פתרונות דיגיטל ו-UX במטריקס, עם הדוברות המרכזיות במפגש, ממטריקס – סיוון קדמי, ראש צוות תוכן; מיכל שטיין-דפנא, ראש צוות ממשק משתמש; אנה בלום, יועצת ממשק משתמש בכירה; נוי שופן, מעצבת UX; ולימור מושקוביץ, מנהלת פעילות Matrix experience

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים