אינטל רכשה סטארט-אפ גרמני המפתח טכנולוגיות רחפנים מתקדמות

התנאים הכספיים של העסקה לא נחשפו, אך הענקית תיארה את הרכש כ"חברה קטנה", כאשר כל 75 העובדים שלה יקבלו הצעות להצטרף לסגל אינטל

מרחיבה את ההשקעה בישראל. אינטל

אינטל (Intel) יכולה לציין לעצמה עוד רכישת חומרה חדשה ומתקדמת – לבנה נוספת בהפיכת העסק שלה לכזה המשלב את מעבדי החברה עם טכנולוגיית ההדמיה RealSense, מה שנחשב למעשה לגל הבא של חיבורי התקנים שמעבר למחשבים.

החברה הודיעה אתמול (ב') כי רכשה את Ascending Technologies, חברת סטארט-אפ שבסיסה בגרמניה, המתמחה בייצור רחפנים קטנים ותוכנה המשמשת להטסתם. התנאים הכספיים של העסקה לא נחשפו, אך אינטל תיארה את הרכש כ"חברה קטנה". כל 75 העובדים בחברה יקבלו הצעות להצטרף לסגל אינטל, כך הוסיפה החברה בהודעתה.

רק בסוף אוגוסט האחרון הודיע מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ', כי גם החברה מסנטה קלרה – כמו גוגל (Google), פייסבוק (Facebook) ואמזון (Amazom) לפניה – הגיעה למסקנה שאינה יכולה להתעלם עוד מהרחפנים, שהם הצעצוע הכי חדש ומרתק בתעשייה. קרזניץ' בישר אז, על כך שאינטל השקיעה 60 מיליון דולר ב-Yuneec – Electric Aviation, אשר מתמחה בייצור רחפנים מסחריים מרובי-רוטורים, וכעת ממשיך קרזניץ' אל הדבר הבא בתחום – רחפנים שפועלים עם מעבדים של אינטל.

בתקופה שבה הפיקוח וההקפדה על ביטחון הציבור בכל הנוגע ברחפנים ובאופן השימוש בהם מקבלים יתר שימת-לב, שיבחה Ascending Technologies את התוכנה שלה, שפועלת תוך הקפדה על דיוק בתנועה, וזאת באמצעות "ציור אור" המבוסס על תאורת LED וצילום בחשיפה ארוכה, שמטרתם להראות כיצד הדברים עובדים.

כבר במהלך השנה החולפת השקיעה אינטל קפיטל בבניית שיתוף הפעולה עם Ascending Technologies, ואף הוכיחה את האינטגרציה הזו בתערוכת CES של השנה שעברה.

דובר החברה אמר כי אינטל לא תדון במפת הדרכים העתידית של המוצר בשלב זה. עם זאת, בפוסט שהתפרסם בבלוג החברה כתב ג'וש וולדן, סגן נשיא בכיר של אינטל לטכנולוגיות חדשות, כי ענקית המעבדים תמשיך לתמוך בלקוחות הקיימים של החברה שרכשה. "אנחנו מתכוונים לאפשר לצוות Ascending Technologies להמשיך ולתמוך בלקוחות שלהם גם בעת שיתוף הפעולה עם צוות המחשוב של אינטל לפיתוח טכנולוגית UAV, שיכולות לעזור לרחפנים לטוס תוך יותר מודעות לסביבתם".

החברה הנרכשת מספרת כי " יותר מ-1,000 פתרונות מוטסים ייחודיים שלנו נמצאים בפעולה ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים