אפשרות חדשה לדחיית דואר נכנס ב-Gmail

בקרוב מאוד תוכלו להפעיל דחייה ל"בהמשך השבוע" וכן ל"בסוף השבוע" ● החידושים האלו הופכים לאפשרויות טיפול בהמשך שמציע לכם סנן הדואר שלכם, כלי ה-Snooze ● מי צריך את זה? כן, גם אנחנו תוהים

תהפוך למרכז תקשורת. Gmail

אם אתם מסוג האנשים המשתמשים במקרה ב-Gmail, אתם עשויים להתעניין בכמה חידושים שגוגל (Google) בישלה בעבורכם ופשוט מפעילה בקרוב יישום.

בקרוב מאוד תוכלו להפעיל דחייה ל"בהמשך השבוע" וכן ל"בסוף השבוע". החידושים האלו הופכים לאפשרויות לטיפול בהמשך שמציע לכם סנן הדואר שלכם, כלי ה-Snooze. לא ברור למה שמישהו ירצה לדחות קריאת וטיפול בדוא"ל שלו עד לסוף השבוע, אבל כעת הבחירה לעשות כן נמצאת בידיכם.

אפשרויות סוף השבוע החדשות פועלות לפי הגדרת המשתמשים והתאמה אישית, והם שקובעים מתי חל סוף השבוע שלהם. זאת מכיוון שמקומות שונים בעולם מחשיבים ימים שונים כימי סוף השבוע. הגדרות סוף השבוע פועלות כברירת מחדל על ימי שבת-הראשון הנהוגים בעולם המערבי, עם אפשרויות שאמורות לכסות את כל המקומות האחרים.

הגדרות הדחייה החדשות אמורות להגיע לדואר הנכנס במהלך השבוע הבא, אז פקחו עין, אם אתם בעניין של החידוש הזה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריאל

    לא ברור איך כתב טכנולוגי לא מכיר את הבסיס השימושי שעליו קם ג'ימייל. סרטון העשרה לכל מי ש"לא ברור" לו למה גוגל הוסיפו את הפיצ'ר הזה. https://www.youtube.com/watch?v=z9UjeTMb3Yk

אירועים קרובים