בנק לאומי – אלוף האלופים בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל
הבנק זכה בתחרות השנתית של אנשים ומחשבים עקב בחירתו "להשקיע השנה את מירב המאמצים שלו באתר הראשי, בפלטפורמה הסלולרית וביתר ערוציו הדיגיטליים"
בנק לאומי זכה בתואר "אלוף האלופים" בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi Awards 2015 של אנשים ומחשבים. התואר הוענק לנציגי הבנק בטקס שהתקיים הבוקר (ה') באולם האירועים LAGO בראשון לציון.
תואר "אלוף האלופים" היה אחד מעשרות פרסים שהוענקו בקטגוריות שונות, שחולקו על פי מגזרי המשק השונים. מנחה הטקס היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.
לצד הקטגוריות השונות הוענקו באירוע פרסים על הצטיינות מיוחדת, האתרים הטובים ביותר לשימוש בקרב ילדים, פרסים ייחודים חוצי קטגוריות. בראש חבר השופטים עמד עידו לוי, מנכ"ל Global Marketplace.
בנימוקי הזכייה של בנק לאומי נכתב כי "בעידן של בנקאות מקוונת ומעבר לשירותים דיגיטליים, הופכים אתרי הבנקים לחלון הראווה הראשי של הבנק ובמידה רבה, הם מהווים תחליף לסניפים הפיזיים. בנק לאומי בחר להשקיע השנה את מירב המאמצים שלו באתר הראשי, בפלטפורמה הסלולרית וביתר ערוציו הדיגיטליים".
מתחרות קטנה – למאות אתרים ואפליקציות
זו השנה ה-11 ברציפות בה מתקיים הטקס. לוי אמר כי "התחלנו כתחרות קטנה, עם עשרות מתמודדים, והגענו השנה למאות אתרים ואפליקציות, עם כיסוי משמעותי של תחומי הפעילות העסקיים של הארגונים". לדבריו, "עוד ועוד ענפים במשק הכניסו חידושים טכנולוגיים והתחילו ליישם אסטרטגיית דיגיטל ללקוחות שלהם".
הוא ציין שגולת הכותרת של התחרות השנה היא "עלייתו של האינטרנט השיתופי ו-P2P זה אתגר שארגונים רבים מתמודדים עימו". לוי הוסיף כי "מגזרים רבים נמצאים בעין הסערה. כוחות שונים ורבי עוצמה פועלים במקביל, ואינם מאפשרים עוד לארגון להיוותר כפי שהיה: המחאה החברתית ושחיקת המותג, המהפכה הדיגיטלית, רגולציה מתהדקת, הופעת גורמים משבשים וסכנת Unbundling של תהליכים עסקיים רבים".
לדבריו, "אחד הכלים המרכזיים להתמודדות העתידית של הארגון עם הסביבה החדשה יהיה שימוש חכם במידע, פנימי וחיצוני, על מנת למנף את ההזדמנויות החדשות ולהתמודד עם האתגרים הכבדים המונחים לפתחו. השימוש במידע אינו טריוויאלי. עולם המידע מציב בפני הארגון הזדמנויות ואתגרים חדשים, ובפרט: איסוף ועיבוד כמויות מידע החורגות משמעותית מהמקובל (Volume), תנועות מידע רציפות ועדכונים ושינויים שוטפים (Velocity), ומידע ממקורות מגוונים, כולל מידע ממערכות חיצוניות לארגון ומידע לא מובנה (Variety)".
עו"ד אביב אילון, היועץ המשפטי של התחרות, אמר כי "התמודדו בה מתחרים ממספר רב של תחומים ומגזרים: פיננסים, תעשייה מסחר ושירותים, תקשורת מידע ותחבורה, רשויות מקומיות, חינוך, שירותי בריאות, תיירות ונופש ועוד". לדבריו, "בחנו השנה יותר מ-150 אתרים – וזה מספר שיא".
הוא הוסיף ש-"התחרות מתקיימת זה 11 שנים ומשקפת את התפתחות תחום האינטרנט. אנחנו עדים כיום לכניסת מגמות על טכנולוגיות לתוך עולם האתרים, ביניהן מציאות רבודה, האינטרנט של הדברים, אינטרנט שיתופי, ו-P2P – חלוקת משימות או אפליקציות בין מספר רב של משתתפים. הדבר מעיד על ההתקדמות הטכנולוגית שארגונים מפנימים שעליהם להטמיע, על מנת להיות תחרותיים ומתקדמים".
תגובות
(0)