Waze מאפשרת הזמנת נסיעות מתוכננות לניווטים עתידיים

גרסת ה-iOS של אפליקציית הניווט הפופולרית תאפשר לנהגים לתזמן נסיעה עד כמה ימים לפניה ולהתאים עצמם לעומסי התנועה

נועם ברדין, המנכ"ל, פורש. ווייז

גרסת iOS של Waze, אפליקציית הניווט הפופולרית של גוגל (Google) עודכנה עם "נסיעות מתוכננות" המאפשרות לנהגים לתזמן ניווט ליעדים עד כמה ימים לפני זמן הנסיעה המיועד, ולהתאים עצמם לעומסי התנועה.

התכונה, שנמצאת כיום בבלעדיות ב-iOS, יכולה להיות מופעלת על-ידי בחירת יעד והקשת סמל ETA (זמן הגעה משוער) בלוח של האפליקציה. משתמשים יכולים לראות שעות שיא בתנועה בתוואי המתוכנן שלהם, וכמו באפליקציית Google Calendar למשל, ביכולתם לקבל הודעות מתוזמנות כדי להתבסס על מצב התנועה בזמן אמת.

בעוד שנסיעות ניתנות לקביעה באופן ידני, היישום יכול גם לייבא באופן אוטומטי אירועים מפייסבוק (Facebook) או מאפליקציית היומן ב-iOS, ולשאוב מהם לוחות זמנים וכתובות. לאחר שהמשתמשים נמצאים בדרך הם עדיין יכולים להוסיף עצירות-ביניים במקומות כמו תחנות דלק ומסעדות.

שיפורים אחרים שהוכנסו לאפליקציה – בר התנועה יציג מעכשיו גם את הסיבה לפקק המתמשך (למשל תאונה), ויספר למשתמשים מדוע הם תקועים כל כך הרבה זמן בדרך. בנוסף, בעת ביצוע שיחה ב-iPhone, האפליקציה המעודכנת תשתיק באופן אוטומטי את הקול שלה.

Waze זמינה להורדה בחינם ופועלת על כל מכשיר אשר עובד עם iOS 7 ואילך, אם כי למכשירים מבוססי Wi-Fi בלבד לא תהיה גישה אל אות ה-GPS הנדרש לשם קביעת המיקום המדויק של המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים