כמה פשוט, ככה יצירתי

Tapete מאפשרת ליצור תמונות רקע יפות לסמארטפון שלכם עם ממשק קל לתפעול ובלי לבזבז יותר מדי זמן

הראש הגרמני ממציא לנו טפטים. Tapete

תמונת הרקע בסמארטפון היא בדרך כלל משהו אישי. אמנם לא מעט משתמשים משאירים את תמונת הרקע שהייתה מוגדרת כברירת מחדל עם הפעלת המכשיר, אבל יותר משתמשים מחליפים אותה במשהו צבעוני, נועז ובעל משמעות עבורם. כך או כך, היכולת לבחור כל תמונה שרוצים כרקע היא בהחלט מאפיין מוצלח מאוד של הטלפונים החכמים.

אבל למה רק לבחור אם אפשר גם ליצור? אם יש לכם מכשיר אנדרואיד (Android), המרחק ביניכם לבין מכשיר עם טפט משלכם הוא של אפליקציה פשוטה אחת.

קוראים לה Tapete, והיא עושה בדיוק את מה שהיא מדברת עליו – טפטים. כך כותבים טפט בגרמנית, המדינה ממנה היא מגיעה.

מבלי להיכנס לקלישאות כמו "שחרר את האמן שבך", מדובר באפליקציה שמציעה ממשק מאוד פשוט, שמאפשר ליצור את הטפט בפשטות: כל מה שצריך לעשות הוא לבחור רקע צבעוני ואת הציור שיהיה מעליו, לחבר אותם והופ! יש טפט.

Tapete למתקדמים

אלא שלא הכול ב-Tapete כל כך פשוט. מאחורי הפשטות מסתתרות פונקציות שמאפשרות לעשות את תמונת הרקע להרבה יותר מעניינת.

שני חלקים לאפליקציה: הצד השמאלי מוקדש לציור והימני – לצבעי הרקע. לחיצה על אייקון הקובייה בכל אחד מהצדדים מורה לאפליקציה לבחור ציור או רקע באופן אקראי, כשבמקרה הזה מדובר בבחירת צבע אחד בלבד. כך ניתן לבחור משהו פשוט – ובמהירות רבה.

כפתורי הרענון, או ההעלאה מחדש, משנים את הגוונים של כל אחד מהחלקים בהתאם. אלא שהם נכנסים לעובי הקורה, או התמונה, רק כשנכנסים עמוק יותר לתוך נבכי האפליקציה ומתחילים לשחק עם האפשרויות שהיא מציעה ליצירת הטפטים.

אם לוחצים על אייקון הציור עוברים לדף העיצוב שלו, בו מוצאים מספר אפשרויות, כשהראשונה בהן היא הציור שרוצים שיהיה בקדמת הטפט. ניתן לבחור אחד מתוך 29 ציורים שמוצעים, כמו גם את המיקום שלו על המסך ואת הגודל שלו. האפשרות הבאה היא צבע, וכאן מתחילה החגיגה האמיתית: ניתן לבחור כמה וכמה צבעים שיופיעו בציור, את הגוונים שלהם ואת האלגוריתם שקובע איך הם יופיעו על הציור. ואם רוצים בכלל "להשתגע", אפשר לבחור כמה עמודות צבע יהיו בציור (5, 10, 15 או 20), כמו גם את הצורה הגיאומטרית שתשמש כבסיס לצביעתו. שימו לב שבמקום ללמוד בעצמכם על כל אחת מהאפשרויות, אתם יכולים ללחוץ על כפתור הרענון, שמבצע החלפות צבעים בהתאם להגדרות שנקבעו לאפליקציה.

בצד הימני, של צבע הרקע, האפשרויות מעטות מעט יותר והן פועלות בדיוק כמו בצד השמאלי, זה של הציור. עם זאת, כאן תערובת הצבעים שבוחרים באה הרבה יותר טוב לביטוי, ובכל פעם שמבצעים רענון יש שינוי די משמעותי ברקע.

ברגע שמחליטים שמה שנראה על המסך מספק, לוחצים על כפתור השיתוף בצד הימני העליון של האפליקציה. או אז אפשר לבחור לשמור את התמונה במכשיר, לקבוע אותה באופן מיידי כטפט שלו או לשתף עם חברים, באמצעות אחת מהאפליקציות שמופיעות ברשימה.

כמה פשוט, ככה יצירתי. חבל רק שאי אפשר להעלות סמלים וציורים מהזיכרון של המכשיר. הייתי שמח ליצור רקע שמבוסס על הלוגו של קבוצת הכדורגל שאני אוהד, הפועל פתח תקווה. אבל מצד שני, כנראה שככה החברה שעומדים מאחורי הטפט נמנעים מבעיות אפשריות של הפרת זכויות יוצרים.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים