Siri עושה עלייה

העוזרת הדיגיטלית של אפל למדה סוף סוף עברית, במסגרת iOS 9.3 ● הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה כוללת גם תכונה שתעזור להקל על השינה שלנו ופתרון לפרצת אבטחה ב-iMessage

מעדכנת ומתקנת. iOS 9.3

אחרי שבע גרסאות בטה, היא סוף סוף בשלה להשקה לציבור – אפל (Apple) השיקה אמש (ב') את iOS 9.3, עם שלל עדכונים ושיפורים. המרכזי שבהם, מבחינת הישראלים, הוא התאמתה של Siri לעברית. העוזרת הדיגיטלית תסייע במשלוח מיילים והודעות SMS, מענה על שאלות, מתן המלצות ועוד מבחר פעולות בהתאם לבקשות המשתמשים.

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, שהושקה ביחד עם ההשקות האחרות של החברה, מביאה עימה תכונה חדשה להקלה על עינינו ועל שנתנו – Night Shift, כמו גם אינטגרציה של Touch ID עם אפליקציית Notes, פונקציות מגע בתלת מימד חדשות ל-Phone 6s והרבה יותר.

בנוסף בנתה אפל גרסאות מיוחדות של iOS לבתי ספר. לדוגמה, אפליקציית Classroom ותמיכה בסיסטם אקולוגי בעבור iPad, המציעות למורים ולמנהלי בתי ספר שליטה פרטנית על הפצת תוכנה, ניהול התקנים לתלמיד וניטור מרחוק.

העדכון מתקן גם פרצת אבטחה קריטית פוטנציאלית ב-iMessage, שגילו באחרונה חוקרים באוניברסיטת ג'ונס הופקינס.

כמו כן, תאפשר iOS 9.3 ליישומי צד שלישי להוסיף מוזיקה לספריית המוזיקה של iCloud. אל מערכת ההפעלה החדשה מתלווה גם Xcode 7.3.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים