עובדי HOT mobile מחריפים את העיצומים

חטיבת מערכות המידע, מחלקות ההנדסה והשירות, ומטה השירות של החברה שובתים, והעובדים מתכננים הפגנות ● הסיבה: המשא ומתן עם ההנהלה נקלע למבוי סתום

האם העיצומים יהפכו לשביתה? HOT mobile

עובדי HOT mobile מחריפים את העיצומים שהחלו ביום ד' האחרון. הרקע למהלך הוא מבוי סתום שאליו נקלע המשא ומתן בין ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת החברה על הסכם קיבוצי ראשון.

החל מהיום (ב'), אגף התפעול בחטיבת מערכות המידע בחברה התחיל בשביתה ולא ניתנת תמיכה בתקלות ניידוּת. מחלקת הנדסת הרשת ומחלקת תפעול הרשת ישבתו אף הן ותקלות ברשת לא יטופלו. כמו כן, מטה השירות בחברה ישבות. במקביל, העובדים יקיימו הפגנות מחאה במרכזי השירות השונים ברחבי הארץ, ובמרכזן במטה החברה ביקום.

צעדים אלה ייתוספו לשיבושים שהעובדים החלו בהם כבר בשבוע שעבר, שבמסגרתם לא מבוצעות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.

כ-340 עובדי HOT mobile התארגנו בהסתדרות באפריל 2014 והצטרפו לאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק. בראש ועד העובדים עומד אופיר בר-גיל. מאז 2014 התקיים משא ומתן להסכם קיבוצי. ביולי האחרון הוכרז סכסוך עבודה בחברה, על רקע מבוי סתום בו.

לטענת נציגות העובדים, הנהלת HOT mobile הקפידה להציג עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות, תוך קידום מהלכים חד צדדיים בחברה, בעלי השלכות על עתיד העובדים וגורלם התעסוקתי.

מ-HOT mobile נמסר בתגובה כי "הנהלת החברה מנהלת משא ומתן עם ההסתדרות ו-ועד העובדים, בשאיפה להגיע להסכם עבודה יציב בחברה. אנחנו משוכנעים כי כמי שטובת החברה לנגד עיניו, ישוב הוועד לשולחן הדיונים בהקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים