אינטל סוגרת את פעילות קדם זיווד המעבדים בירושלים; תעביר את העובדים לקריית גת

170 העובדים קיבלו את ההצעות לעבור היום (ד') ● מדובר בחלק מהמהלך של החברה לצמצום ייצור המעבדים ולאיחוד אתרים ● מרכז המו"פ בירושלים ימשיך לפעול כרגיל

מרחיבה את ההשקעה בישראל. אינטל

אינטל (Intel) החליטה לסגור את פעילות קדם זיווד המעבדים של החברה בירושלים. 170 פועלי הייצור יועברו באופן ראשוני למפעל הייצור של החברה בקריית גת, וקיבלו את הצעות העבודה היום (ד').

יצוין כי סגירת הפעילות תתבצע באופן הדרגתי עד סוף השנה, וכך גם מעבר העובדים. המהלך לא ישפיע על מרכז המו"פ של אינטל בבירה. כ-1,200 עובדי הפיתוח שמועסקים בו ימשיכו לעבוד כרגיל.

מדובר בהחלטה לא מפתיעה לאור המהלכים האחרונים של החברה, שמחפשת לשנות את פניה ואת תחומי ההתמקדות שלה. במסגרת שינוי זה אינטל תייצר פחות מעבדים למחשבים ובעקבות כך יקטן הצורך שלה בביצוע של פעולות הייצור הקשורות לתחום הזה.

המפעל בירושלים שימש לחיתוך השבבים מתוך פרוסות הסיליקון שמיוצרות במפעל בקריית גת ושליחתם למפעלים בחו"ל, שמשלבים אותם לתוך המארזים הנמכרים בסופו של דבר ליצרניות מחשבים ולצרכנים. ההחלטה של אינטל היא לצמצם את מספר האתרים בהם מתבצעת פעילות קדם הזיווד, ועקב כך הוחלט לסגור את פעילות הייצור הזו בירושלים.

עד עתה מגיע מספר המפוטרים והפורשים מרצון באינטל ישראל לכ-300 איש, פחות מ-10% מסך עובדי הייצור ופחות מ-3% מכלל עובדי החברה בארץ. זאת במסגרת הכרזתו של מנכ"ל החברה, בריאן קרזניץ', כי בכוונתה לפטר כ-12 אלף עובדים, שהם כ-11% מכוח האדם הגלובלי שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים