פוג'יטסו פותחת סניף בישראל – בניהולו של רענן ביבר

בחברה אומרים כי פתיחת הסניף הישראלי מגיעה על רקע המעבר של ארגונים לדיגיטל ● ביבר שימש עד לפני שנה כמנכ"ל VMware ישראל והקים את הסניף המקומי של דל

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל

פוג'יטסו (Fujitsu) הודיעה היום (ב') כי היא פותחת סניף בישראל וממנה לעמוד בראשו את רענן ביבר, מי שניהל במשך כעשור את הסניף הישראלי של דל (Dell), ושימש כמנכ"ל VMware ישראל.

המהלך של החברה היפנית מגיע, לדבריה, על רקע המעבר הדיגיטלי, שמוגדר כמהפכה הרביעית בתולדות האנושות. יצוין כי פוג'יטסו מציעה לתחום זה פתרונות מקצה לקצה של חומרה, תוכנה ושירותים.

ביבר מגיע לפוג'יטסו כמעט שנה לאחר שעזב את VMware ישראל, עקב מה שהגדיר "תחושת מיצוי". הוא מונה לתפקיד לפני כארבע שנים והוביל את החברה לחתימה על הסכם בהיקף של עשרות מיליוני שקלים עם מערכת הביטחון.

כאמור, לפני שהגיע ל-VMware שימש ביבר כמנכ"ל דל ישראל בין 1999 ל-2008. הסניף הישראלי של דל הוקם שנה קודם לכן על ידי מוטי ברק, מנהל המכירות בישראל של אקטיפיו. ברזומה של ביבר מצויים בנוסף תפקידים בכירים במוטורולה (Motorola) ישראל ובקבוצת א.מ.ת מיחשוב. את עיסוקו בתחומי ה-IT הוא החל בצה"ל, שם שימש כקצין קשר.

מפוג'יטסו נמסר כי "במהלך הקריירה שלו חווה ביבר את האבולוציות והמהפכות בעולמות המחשוב והתקשורת. הוא הכיר מקרוב את עולם תקשורת הנתונים בראשיתו ואת מהפכת ה-TCP והאינטרנט, המעבר ממחשבי המיינפריים למחשבי המיני והיוניקס (Unix) וארכיטקטורת שרת/לקוח, ועד לווירטואליזציה, עולם מוגדר תוכנה ומחשוב ענן. הוא האיש הנכון להביא לשוק בישראל את היכולות של פוג'יטסו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים