ארוחת בוקר ו-BI

מימין: נעם מלר, סמנכ"ל שותפים עסקיים ב-Qlik Israel; אמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics במטריקס BI; סמדר רותם-איתן, מנהלת השיווק של Qlik Israel; ומיכל תשוקתי, מנהלת השיווק של טנגרם

מטריקס BI ו-QlikView Israel, הנציגה הבלעדית של מוצרי הבינה העסקית והאנליטיקה של Qlik בישראל, קיימו באחרונה בקריפטון הכפר הירוק כנס בנושא שילוב מוצרי Qlik כ-OEM במערכות קיימות.

האירוע עסק במגמות, כלים ותפיסות חדשות בתחום, והציג כיצד ניתן לייצר, על פי החברות, יתרון עסקי למוצרי תוכנה וחומרה באמצעות שילוב מוצרי Qlik במערכות קיימות.

המפגש כלל ארוחת בוקר טעימה ודוגמאות של ארגונים בישראל שהרחיבו את סל המוצרים שלהם באמצעות כלים אלה.

אמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics במטריקס BI, אמר כי "בשוק של היום, המשתנה הקבוע הוא שתמיד יהיו שינויים דינמיים ועקביים, ואנחנו שמחים לסייע ללקוחותינו להיות מוכנים תמיד".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: נעם מלר, סמנכ"ל שותפים עסקיים ב-Qlik Israel; ואמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics במטריקס BI

מימין: נעם מלר, סמנכ"ל שותפים עסקיים ב-Qlik Israel; ואמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics במטריקס BI

מימין: אמיר לוי, ארכיטקט מערכות ב-Supercom; ואמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics במטריקס BI

מימין: אמיר לוי, ארכיטקט מערכות ב-Supercom; ואמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics במטריקס BI

מימין: נעם מלר, סמנכ"ל שותפים עסקיים ב-Qlik Israel; אמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics במטריקס BI; סמדר רותם-איתן, מנהלת השיווק    של Qlik Israel; ומיכל תשוקתי, מנהלת השיווק של טנגרם

מימין: נעם מלר, סמנכ"ל שותפים עסקיים ב-Qlik Israel; אמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics במטריקס BI; סמדר רותם-איתן, מנהלת השיווק של Qlik Israel; ומיכל תשוקתי, מנהלת השיווק של טנגרם

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים