מוטורולה רכשה את BitBand, ספקית מערכות לניהול תכני וידיאו; היקף העסקה לא פורסם
BitBand הישראלית, המתמחה בווידיאו על פי דרישה ל-IPTV, תמוזג אל תוך חטיבת התקשורת הביתית של מוטורולה עם השלמת העסקה, הצפויה להיסגר במהלך הרבעון הרביעי של 2009 ● ארווין לייבוביץ', מנכ"ל BitBand: "אנו גאים להפוך לחלק מארגון בינלאומי מהשורה הראשונה. הצוות שלנו והלקוחות שלנו יפיקו תועלת מההובלה של מוטורולה בפתרונות וידיאו ומפעילותה הבינלאומית"
מוטורולה (Motorola) הודיעה היום (ב'), כי חתמה על הסכם לרכישת BitBand הישראלית, ספקית מערכות לניהול תוכן המתמחה בווידיאו על פי דרישה ל-IPTV. הרכישה, אשר כפופה לתנאי סגירה מקובלים, צפויה להיחתם במהלך הרבעון הרביעי של 2009, אז תמוזג BitBand אל תוך חטיבת התקשורת הביתית (Home & Networks Mobility) של מוטורולה. היקף העסקה לא נמסר לפרסום.
ל-BitBand, הממוקמת בנתניה, יותר מ-60 התקנות IPTV מסחריות ברחבי העולם בקרב לקוחות מובילים כגון TELE2 (הולנד), Fastweb (איטליה) ו- Swyazinvest (רוסיה). רכישת BitBand תשלים את קו מוצרי הווידיאו על פי דרישה של מוטורולה, הכוללים את מערכות לניהול תוכן, ושרתי streaming עבור רשתות מרוכזות ומבוזרות.
BitBand מציעה מוצרים התפורים לווידאו IP ומתמחית בפתרונות IPTV, כמו גם בפתרונות לרשתות אספקת תוכן (CDN) ושירותי וידיאו Over-the-Top. עם התוספת של מוצרי BitBand, מוטורולה תוכל לספק היצע נרחב של פתרונות וידיאו מתקדמים על-פי דרישה ללקוחותיה ברחבי העולם, ולתת מענה למגוון רחב של תצורות והיקפי פריסה, רשתות גישה, פורמטים שונים של וידאו ומודלים עסקיים.
"אנו גאים להפוך לחלק מארגון בינלאומי מהשורה הראשונה. הצוות שלנו והלקוחות שלנו יפיקו תועלת מההובלה של מוטורולה בפתרונות וידיאו ומפעילותה הבינלאומית", אמר ארווין לייבוביץ', מנכ"ל BitBand. הוא הוסיף, כי "BitBand תביא למוטורולה את המובילות שלה בשוק פתרונות ה-CDN באירופה, את המומחיות שלה בווידאו IP ויחסים קרובים עם לקוחות ברחבי העולם.
תגובות
(0)