דאסו סיסטמס השיקה את V6R2010x

המהדורה החדישה ביותר של פלטפורמת ה-PLM 2.0 של דאסו, שהוכרזה בפורום הלקוחות האירופאי השנתי ECF, כוללת יכולות מרכזיות התומכות באסטרטגיית PLM 2.0 וחדשנות חברתית ● ברנאר שארלס, מנכ"ל ונשיא דאסו סיסטמס: "ההכרזה היום היא הוכחה נוספת של העוצמה של פלטפורמת V6"

17/11/2009 17:22

ברנאר שארלס, מנכ"ל ונשיא קבוצת 3DS דאסו סיסטמס (Dassault Systems), המוביל אותה זה 15 שנה, פתח את פורום הלקוחות האירופאי השנתי שלה, ECF. הפורום, שמרכז את משתמשי כל שש הפלטפורמות של דאסו סיסטמס, מתקיים ביורודיסני פריז, צרפת. בנאום הפתיחה שלו, הדגיש שארלס את המעבר של חברתו מתחום ניהול חיי המוצר, PLM, לניהול המוצר בחיים I-PLM. זהו החזון החדש של 3DS, שהמוטו שלה הוא "חווה את העולם הווירטואלי לחיים טובים יותר". כלומר, מעתה לא עוסקים יותר רק במוצרים ובטכנולוגיות – אלא שמים את האדם וחייו במרכז המיקוד.

הפתרונות החדשים של דאסו סיסטמס, אמר, יאפשרו שימוש נכון יותר במשאבי הסביבה, ישפיעו על איכות חיי האנשים – לאחר שיהיו איתם במגע מתמיד, ויעקבו אחר המשתמשים כדי לוודא שאכן מספקים להם מה שמתאים להם. "אנו עוברים מטכנולוגיות מתקדמות, לחדשנות ויצירתיות המשפיעות לטובה על חיי האנשים", אמר שארלס. המאמץ העיקרי של 3DS הוא להעביר את כל שש הפלטפורמות שלה CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SoliDWorks ו-3DVIA, למהדורה החדישה, V6.

V6R2010x, המהדורה החדישה ביותר של פלטפורמת ה-PLM 2.0 של דאסו, שהוכרזה בכנס, כוללת יכולות מרכזיות התומכות באסטרטגיית PLM 2.0 וחדשנות חברתית של דאסו סיסטמס. השיפורים, אמר שארלס, מובנים בשלושה תחומים של ארכיטקטורת V6 האורגנית: חוויה דומה לחיים, I-PLM שיתופי ויצירת IP. מהדורת V6R2010x, ציין, המחליפה את מהדורה 5 בת שמונה השנים, מרחיבה את הטווח של פלטפורמת V6מעבר לפתרונות המותקנים באתרי חברות, וכוללת פתרונות ניידים ופתרונות ענן.

"ההכרזה היום היא הוכחה נוספת של העוצמה של פלטפורמת V6", אמר שארלס. "פלטפורמת V6R2010x מספקת יכולות חדשות וייחודיות המקשרות משתמשים עם החברות שלהם או עם קהילות מקוונת חיצוניות. היא מאפשרת להם ליצור ולשתף את הקניין הרוחני (IP) שלהם וחוויות תלת-ממד (3D), עם קלות השימוש של כלי אינטרנט נפוצים והשליטה הנדרשת בחברות תעשייתיות".

בסיכום, אמר שארלס, V6R2010x מספקת שיפורים רבים לפלטפורמת V6 המופעלת על-ידי ENOVIA לתמיכה בשירותי קהילה, תוכן ויישומים במכשירים ניידים ובענן.

"פתרון V6 שלנו הותקן בתוך יומיים", אמר רוברטו זופאדה, מנמ"ר יצרנית המטוסים Piaggio. "אני חייב להודות שציפיתי למידה מסוימת של בעייתיות, אבל ההטמעה הייתה חלקה ביותר. היינו זקוקים ליום אחד בלבד של הדרכה, ווידאנו קבלת מענה לבעיות או לדאגות שהיו לנו. המהירות בה הצלחנו להשתמש בפתרון הייתה מרשימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים