על הבר עם Matrix Experience
Matrix Experience, זרוע חוויית הלקוח של מטריקס, קיימה באחרונה בפאב האוזן בר בתל אביב מפגש מעשיר למנהלי דיגיטל ושיווק בנושא חוויית המשתמש.
המפגש התנהל באווירה קלילה, כמעט כמו של בילוי, עם בירה ונשנושים. הוא כלל הרצאות מעניינות, שסקרו היבטים שונים בפעילות מנהלי השיווק והדיגיטל ונתנו לאנשי השיווק כלים להתבלט ולחדש בזירות הדיגיטל, העמוסות מותגים וחברות.
ההרצאות עסקו במגוון נושאים: הקמת קהילות BETA לקבלת משוב על ממשק וחוויית משתמש ממשתמשים אמיתיים; שיפור מתמיד של אתרי האינטרנט אחרי שכבר עלו לאוויר; ושימוש בהומור וכיצד הוא יכול לשפר את חוויית המשתמש, לפצות על תקלות טכניות ולחזק את הקשר בין הלקוח למותג.
אחד משיאי האירוע היה ההרצאה של מיה זיו סילבר, מנהלת דף הפייסבוק (Facebook) המצליח והפופולרי של החינוכית. היא המחישה את החשיבות של זריזות התגובה ברשת החברתית, כיצד מעקב אחרי טרנדים יכול להפוך בקלות דף פייסבוק ארגוני לתופעת רשת ויראלית ואיך היא משתמשת בדמויות מיתולוגיות של החינוכית כמו אוזה, קיפי ובינבה כדי לקדם את הערוץ כיום.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)