כשמיקרוסופט פותחת את שערי ה-IT שלה

אפליקציית Microsoft IT Showcase מאפשרת למי שרוצה בכך ללמוד מה בדיוק עושה הענקית בתחום ה-IT, איך היא עושה זאת בעצמה ובעזרת אילו כלים

נכנסים לה לראש. Microsoft IT Showcase

אומרים על מיקרוסופט (Microsoft) שהיא עברה שינוי דרך רציני בשנים האחרונות, והיא הולכת ומקדמת את המיקוד החדש שלה כחברת פיתוח אפליקציות יותר מכל דבר אחר, ולאו דווקא לסביבת האם Windows.

למעשה, Windows 10 מתחילה להראות יותר ויותר כמו סביבת עבודה שהאפליקציות שמותקנות בה יעברו שינויים מדי פעם באופן עצמאי, ואולי אף יוחלפו מדי פעם בגרסאות אחרות. מעבר לכך רואים איך החברה מתחילה להציע יותר ויותר אפליקציות למתחרות אנדרואיד ו-iOS, וזה קרה עוד לפני שהיא החליטה לוותר על התחרות בפועל בתחום הטלפוניה.

אבל מכאן ועד ויתור מוחלט על הדרכים הישנות הדרך עדיין ארוכה, ומכאן ועד ויתור הנוכחות של החברה בכל מה שקשור לענן, להפעלתו ולשימושים שאפשר לעשות בו – הדרך ארוכה עד מאוד. זה עוד יותר נכון כשמתייחסים לכל מה שב-IT ומסביב לו, ולפי החברה עצמה – התשוקה שלה ל-IT עדיין גבוהה מאוד.

איך עושים IT?

משם הדרך לאפליקציה שתספק תשובות ויותר הדרכה הייתה קצרה כנראה, במיוחד שגם כך מקצועני IT רבים יודעים טוב מאוד היכן למצוא שאלות, קורסים ותשובות בנבכי האתר רחב המימדים של מיקרוסופט העולמית.

האפליקציה Microsoft IT Showcase מאפשרת למי שרוצה בכך, ללמוד מה בדיוק עושה מיקרוסופט בתחום ה-IT, ואיך היא עושה את ה-IT שלה עצמה בעזרת הכלים שלה כמובן. האפליקציה מגישה גישה מיידית למאות מאמרים עבור מי שרוצה לקרוא את החומרים הללו שלא מול מחשב. עוד היא מציעה גישה למאמרים חדשים, למאמרים שמתייחסים למגמות שונות בתחום ה-IT, כולל תחום ה-Windows וכולל Azure ועוד עשרות כלים אחרים.

המאמרים הללו ניתנים לסימון כמועדפים, ולאחר זמן המערכת גם משחררת המלצות אחרי שהיא לומדת קצת מה המשתמש מעדיף לקרוא, וזאת על ידי שימוש ב-Azure Machine Learning. אפשר גם לבצע כל מיני סינונים כדי לראות לדוגמה אלו מאמרים זכו לצפיות הרבות ביותר, אלו מהמאמרים זכו לדירוגים גבוהים יותר, ואפשר אפילו למיין את כל רשימת המאמרים לפי A-Z.

פגישות עם מומחים

בדרך כלל מוצגים המאמרים בזמן שגולשים ברשת ודרך האפליקציה עצמה, אבל אם רוצים אפשר להוריד אותם גם לשימוש לא מקוון כדי להמשיך את הקריאה בכל עת. לחיצה על Offline בתפריט הראשי מעבירה מיד לתיקיית המאמרים שהורדו, שם הם מוצגים מוכנים למיון או לפתיחה.

אלו מאמרים ומשאבים אפשר למצוא כן? החל במאמרים טכניים לגבי נושאים ספציפיים, דרך קורסים קצרים ואפילו עד פגישות בשידור עם מומחי מיקרוסופט.

בקיצור האפליקציה הזו מיועדת למי שרוצה ללמוד IT בדרך שמיקרוסופט חושבת שנכון לעשות IT, תוך שהיא מנגישה לכם משאבים שאחרת היה צריך לחפש אותם ברשת. ולא חייבים להיות אנשי IT בחברה גדולה, יש די הרבה חומרים לתחום ה-SME ולמטה מזה.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים