גל נאור, סטורווייז: "ארגון שלא ידחוס את מערך האיחסון – לא יתפקד בעידן התפוצצות המידע"

נאור, מייסד ונשיא החברה, דיבר בכנס משותף שערכו יבמ וסטורווייז, בנושא דחיסת מידע ● לדבריו, "אנו מספקים יחס דחיסה של עד 90% למידע המאוחסן" ● "קיים צורך קריטי בארגונים למצוא פיתרונות שיאפשרו להם להמשיך ולהכיל את הגידול התלול בנפחי המידע, ובמקביל – יאפשרו להם לעשות זאת במסגרת תקציב הגיוני", קבע נאור

"המידע הארגוני ממשיך להיות חשוב בהיבט העסקי שלו, זה ברור. אולם מדי שנה הוא צומח בקצב גידול מבהיל של 60% עד 100%, מצב שעושה צרות רבות למנהלי התשתיות בהיבטי רכישת רכיבי אחסון, צריכת אנרגיה, נדל"ן ותחזוקת מערך האחסון הארגוני. ארגונים שלא יטמיעו טכנולוגיית דחיסה, לא יצליחו לעמוד בקצב הטיפול הנדרש למידע המאוחסן, והתשתיות שלהם פשוט לא תעמודנה במעמסה", אמר גל נאור, מייסד ונשיא סטורווייז (Storwize).

נאור פתח כנס משותף שערכו יבמ (IBM) ולסטורווייז היום (ה') בבית יבמ בפתח תקווה. הכנס הוא הראשון בסדרת כנסים בינלאומיים משותפים שעורכות שתי החברות, בהם מוצגים פתרונות הטמעה של מערך אחסון מבוסס יבמ הכולל רכיב לדחיסת המידע של סטורוייז.

לדברי נאור, "קיים צורך קריטי בארגונים כיום, למצוא פיתרונות אשר יאפשרו להם להמשיך ולהכיל את הגידול התלול בנפחי המידע, ובמקביל – יאפשרו להם לעשות זאת במסגרת תקציבים שאינם גדלים במקרה הטוב, ולעיתים – אף קטנים, בשל המציאות הכלכלית שאנחנו נתונים בה, המביאה לקיצוצים כואבים בתקציבי מערכי ה-IT ובתוכם – אלה המוקצים לטובת האחסון".

הוא ציין, כי פתרונות סטורווייז מותקנים היום ביותר ממאה חברות גלובליות ברחבי העולם, לרבות חברות IT, בנקים, יצרניות מכוניות, חברות תעשיה, חברות אנימציה, ארגוני ממשלה ועוד. לדברי נאור, ייחודו של פתרון החברה, הוא בכך שהם מגיעים ליחס דחיסה של עד 90% של המידע המאוחסן, מה שמביא לצמצום משמעותי בהקצאת המשאבים הנדרשת לטובת שטח הרצפה הנדרש לאחסון, צריכת החשמל ועלויות רכישת הדיסקים לאחסון. נאור הדגיש, כי סטורווייז שותפה של כל חברות האחסון הגדולות, לרבות יבמ, EMC ונט-אפ (NetApp). "הפתרונות שלנו משלימים ומעצימים את יתרונות טכנולוגיות מניעת השכפול", אמר.

נאור הציג דו"ח שבחן את הטמעת פתרונות החברה והסביר, כי "טכנולוגית דחיסת המידע של סטורווייז אינה תלויית יישום, ומוצרי החברה הוטמעו במגוון רחב של תעשיות". לדברי נאור, מספר גדל של לקוחות החברה ביצעו רכישה חוזרת של מוצרי החברה ברבעונים האחרונים. בנוסף, אמר, "כמה וכמה חברות גלובליות אשר להן סניפים בישראל, שכבר רכשו את מוצרי החברה כהטמעה מקומית, החלו בהטמעת הטכנולוגיה באתרים נוספים ברחבי העולם".

הוא סיכם בציינו, כי "לקוחות סטורווייז שהטמיעו את פתרונות הדחיסה שלנו בסביבות טכנולוגיות שונות, השיגו גידול של מאות אחוזים בתשתיות המידע הקיים, לצד שקיפות מוחלטת, ללא פגיעה בביצועים וללא כל צורך בשינוי כלשהו בתשתית האחסון".

עוד דיברו בכנס ג'ון פאואר, מנהל פיתוח עסקי, STG, יבמ ארה"ב, אשר הציג את אתגרי צמצום הנתונים המאוחסנים בארגונים; נדב דרורי, מוביל IT בסניף הישראלי של חטיבת הבריאות בג'נרל אלקטריק; עמית בר-און, מנמ"ר פוליקום (Polycom); וברק קורן, מהנדס מערכות IT בכיר, סימנס (Siemens) – שהציגו כל אחד את הטמעת הפתרון של סטורווייז בחברתם. אסף צור, מנהל מכירות אזורי בסטורווייז, וצחי שחק, סגן נשיא למוצרים בסטורווייז, הציגו את ההיבטים הטכנולוגיים של המוצרים ואת היתרונות הנובעים מהטמעתם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים