Wix: זינוק בהכנסות, ירידה בהפסד הנקי

החברה סיימה את הרבעון עם צמיחה של 41% בהכנסות וקיטון של 7% בהפסד הנקי ● במחצית הראשונה של השנה: זינוק של 40% בהכנסות ועלייה של 11% בהפסד

אבישי אברהמי, מייסד-שותף ומנכ"ל Wix.

Wix סיימה את הרבעון השני של השנה עם עלייה בולטת בהכנסות וקיטון בהפסד הנקי – כך עולה מנתונים שפרסמה החברה היום (ד'). ההכנסות עלו גם במחצית הראשונה כולה, אלא שבתקופה זו גם ההפסד הנקי גדל.

מהדו"חות הכספיים של החברה עולה כי ההוצאות שלה גדלו בששת החודשים הראשונים של השנה ב-32.48% ל-160.57 מיליון דולר וההכנסות זינקו ב-39.97% ל-130.32 מיליון. עם זאת, סכום העלייה בהוצאות היה גדול יותר מאשר בהכנסות – 39.37 מיליון דולר בהשוואה ל-37.21 מיליון. על רקע זה, ההפסד התפעולי החצי שנתי של החברה גדל ב-7.67% ל-30.26 מיליון דולר וההפסד הנקי – ב-10.69% ל-31.33 מיליון.

ברבעון השני של 2016 היה הגידול בהוצאות קטן מזה שנרשם בהכנסות, ולכן ההפסד הנקי קטן.

ההוצאות גדלו בתקופה זו ב-33.47% ל-79.22 מיליון דולר וההכנסות עלו ב-41.48% ל-68.73 מיליון. ההפסד הנקי פחת ב-7% ל-11.42 מיליון דולר וההפסד למנייה – ב-9.68% ל-28 סנט.

עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות זינקו ב-31.32% ל-11.02 מיליון דולר, הרווח הגולמי צמח ב-43.59% ל-57.71 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 83.97%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-33.82% ל-68.2 מיליון וההפסד פחת ב-2.63% ל-10.49 מיליון.

"המומנטום העסקי שלנו המשיך גם במהלך הרבעון השני, בו הצלחנו להשיג תוספת שיא של משתמשי פרימיום חדשים נטו", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד-שותף של Wix. "אנחנו ממשיכים לחוות שיפור בשיעור המשתמשים שמשדרגים לחבילות פרימיום, שיפור בשמירה על לקוחות קיימים וגידול בגבייה ממשתמשים חדשים".

Wix

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים