תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

"החדשנות של נימבל סטורג' מאפשרת ביצועים גבוהים ביחס עלות תועלת משופר"

כך אמר סטס לויטן, מנהל אזור מזרח ומרכז אירופה ב-Zerto, לקראת כנס הלקוחות השנתי של נימבל

09/08/2016 10:56
סטס לויטן, מנהל אזור מזרח ומרכז אירופה ב-Zerto

אחד המאפיינים המרכזיים של נימבל סטורג' (Nimble Storage) הוא החדשנות, ה-ROI וקלות התפעול שהיא מביאה עימה לתחום האחסון. בזכות החדשנות הזו, נבחרת הטכנולוגיה של נימבל סטורג' גם על ידי ארגונים שמציעים שירותים וטכנולוגיות שונות בתחום הענן.

Zerto, המספקת פתרון התאוששות מאסון כשירות – DR as a service, משלבת בפתרונותיה המתקדמים את נימבל סטורג' כתשתית האחסון בענן שמשמשים כאתרי גיבוי ו-DR וכך נותנת מענה פשוט וחדשני ללקוחותיה.

לקראת כנס הלקוחות השנתי של נימבל, שוחחנו עם סטס לויטן, מנהל אזור מזרח ומרכז אירופה ב-Zerto.


הצג את Zerto.

"Zerto פעילה בתחום ההולך וגדל של שירותי ענן, ומציעה לארגונים וחברות גדולות פתרונות תוכנה המבצעים רפליקציה של הנתונים בין סביבות ענן, כולל בין ענן הראשי לענן המהווה את אתר ה-DR של החברה".

"פתרונות התוכנה של Zetro מיועדים לסביבות וירטואליות ולסביבת הענן. טכנולוגיית הרפליקציה של Zerto פועלת בממשק עם תשתיות IT המותקנות בדטה סנטר. Zerto, אשר הוקמה בשנת 2009, גייסה עד כה כ- 130 מיליון דולר והיא מעסיקה כ-400 עובדים".

ספר על הקשר והעבודה המשותפת עם נימבל סטורג'.
"נימבל סטורג' ו-Zerto הם שותפים טבעיים. Zerto עובדת בממשק הדוק עם טכנולוגיות תשתית IT מתקדמות וחדשניות שנמצאות בדטה סנטרים של ענן פרטי, ציבורי או היברידי.

השילוב של פתרונות ה-DR המתקדמים של Zerto ופתרונות האחסון החדשניים של נימבל, נותנים ערך גבוה על ההשקעה ומייצרים ערך מוסף ייחודי עבור לקוחות קצה. עסקים רבים ברחבי העולם משתמשים בפתרונות של נימבל ו-Zerto בצורה משולבת על מנת להשיג את הביצועים הטובים ביותר לצד הגנה מאסונות וסיכונים רבים אחרים המאיימים על תשתיות IT".

מה לדעתך מבדל את נימבל סטורג' מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"נימבל סטורג' נמנית על חברות האחסון של הדור החדש. בנתיב אחד היא מציעה פתרון היברידי שהוא שילוב של אחסון פלאש בשילוב עם דיסקים מגנטיים וטכנולוגיית פלאש, כך שהיישומים הקריטיים בהם נחוצה רמה גבוהה של ביצועים נהנים מביצועי פלאש וכל זאת מבלי להתפשר על נפח, כך מתקבל הערך הגבוה ביותר על ההשקעה. בנוסף לכך מציעה החברה למי שזקוק לכך, פתרון All-Flash Array מלא.  בסופו של דבר הפתרון של נימבל מאפשר ביצועים גבוהים ואיכותיים מצד אחד, ויחס עלות תועלת גבוה

מהם הטרנדים הבולטים בתחום האחסון היום?
"מצד אחד, הדור החדש מבוסס על דיסקים מהירים ויקרים מסוג פלאש, ומצד שני קיים ניסיון למצוא פתרונות יעילים ואפקטיביים לניצול נכון של האחסון, כך שניתן יהיה לאחסן יותר נתונים בפחות מקום ועם Foot Print קטן יותר מדובר על יחס ברוטו-נטו יעיל יותר. ניתן לראות לא מעט מגמות של חברות אשר מבצעות דחיסת נתונים ומנצלות בצורה נכונה את שטח הרצפה, שהפך ליקר יותר בעולם האחסון".

מה תציגו בכנס של נימבל סטורג'?
"בכנס של נימבל נציג את הפתרון של Zerto באופן כללי ונפרט בנושא הגנה על אפליקציות וירטואליות והסיכונים השונים אליהם הן חשופות".

אירועים קרובים