טוויטר מציעה למשתמשים משפיעים דרך חדשה להרוויח כסף

הרשת המצייצת תאפשר לדמויות שיש להן עוקבים ואוהדים רבות להוסיף לחשבונות שלהן פרסומות מקדימות בפשטות רבה ● בתמורה הם יוכלו לגזור קופון בדמות רווח כספי נכבד למדי, בפוטנציה

אהבה קונים בכסף. אילוסטרציה: BigStock

טוויטר (Twitter) מעוניינת לעזור לסלבס שמשתמשים בשירותיה להרוויח יותר כסף על 140 התווים שהם מצייצים בה. החברה הודיעה השבוע (ג') שהיא מרחיבה את תכנית הכנסות היוצרים, בכדי לסייע לדמויות משפיעות לייצר רווח בקנה מידה גדול יותר על התוכן שהם מעלים לפלטפורמה.

באמצעות תכנית Amplify Push Program החדשה – שלמעשה מהווה הרחבה של התכנית שפתחה טוויטר בעבור אתרים בסתיו שעבר – יוכלו יוצרים מארצות הברית לצרף בפועל מודעות פרסומת מקדימות-תוכן, ובתמורה לקבל נתח מהכנסות הפרסומות. מטרת התכנית הלא-בלעדית היא לאפשר את הוספתן של מודעות פרסומת מקדימות לכל ציוץ, או כחלק מתכנית כוללת לסרטוני וידיאו.

התכונות מספקות דרך בעבור יוצרים לעקוף למעשה את רשת Niche שנמצאת בבעלותה של טוויטר, אשר מחברת יותר מ-35 אלף יוצרים עם מותגים המעוניינים לעשות שימוש בכשרונות המדיה החברתית לצורך פרסום.

בפוסט המתאר את התכונה החדשה, שפורסם בבלוג החברה, כתב מנהל המוצר של טוויטר, גיא שניר, כי התהליך יהיה "פשוט כ'סימון תיבה'", והוסיף והבהיר כי אנשים משפיעים יוכלו להעלות, לנהל ולפרסם מודעות מקדימות הן במחשבי PC והן במכשירים ניידים.

הכנסות ממודעות יפוצלו על בסיס 70-30, כשהיוצרים מקבלים 70%, וטוויטר מקבלת את 30% הנותרים. ההסכם זהה לזה שמציעה החברה לאתרים אחרים, וגבוה יותר מ-45% שמשלמת יוטיוב (YouTube) ליוצריה. אבל אליה וקוץ בה – רק יוצרים שיאושרו על ידי טוויטר יוכלו להרוויח כסף באמצעות התכנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים