תדיראן טלקום משיקה תחום פעילות חדש: תמיכה במודל של מיקור-חוץ

החברה תספק שירותי תמיכה לכלל משתמשי המידע של הארגון, אשר יכללו בין היתר שירות למערכות ולמערכים הבאים: מחשוב נייד/נייח, מדפסות, יישומים תשתיתיים ושירות B/F לציוד ופריטי חומרה

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום

תדיראן טלקום מרחיבה את היצע שירותי התקשורת שלה לשוק העסקי ומשיקה תחום פעילות חדש: מתן שירותי תמיכת משתמשי מידע מקצה לקצה בתחומי המחשוב והטכנולוגיה.

במסגרת זו, החברה תספק שירותי תמיכה לכלל משתמשי המידע של הארגון, אשר יכללו בין היתר שירות למערכות ולמערכים הבאים: מחשוב נייד/נייח, מדפסות, יישומים תשתיתיים לרבות Office ו-Mail ושירות B/F לציוד ופריטי חומרה.

השירות יסופק באמצעות מרכז שירות מרכזי הפועל במתודולוגיות עבודה מוכחות למתן שירות מנוהל, לקליטת פעילות במודל של מיקור-חוץ, לניהול SLA ועוד, ואשר מגובה בטכנאים בפריסה ארצית ומעבדות קדמיות ואחוריות.

השירות המוצע ללקוחות בישראל מסופק בשיתוף פעולה עם חיון מחשבים אשר מציעה ללקוחותיה מכירה, אספקה ומתן שירות של מגוון פרטי חומרה ותוכנה לצד שירותי מחשוב ברמה גבוהה לרבות מעבדות וכיו"ב.

לדברי צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום, "עם הרחבת פרוטפוליו השירותים והמוצרים בתחומי ה-ICT, לרבות כניסתנו לתחום תמיכת המשתמשי המידע, תדיראן תעשה שימוש מושכל בתשתיות הטכנולוגיות והמתודולוגיות הקיימות בחברה, ותאפשר ללקוחות שלה לזכות לרמת שירות בסטנדרטים גבוהים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים