מיקרוסופט תציע לארגונים את Windows 10 בשבעה דולר לחודש

החברה תשווק לספקי פתרונות הענן שלה את Windows 10 Enterprise E3, במסגרת תוכנית חדשה שהשיקה ● החל ב-1 באוקטובר היא תציע את מהדורה E5 של מערכת ההפעלה הארגונית

Windows 10. עוד תקלה

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה את תוכנית ספקי פתרונות הענן שלה (CSP), במסגרתה היא תאפשר לשותפים לרכוש את Windows 10 בתשלום חודשי, בהתאם למספר המשתמשים בארגון. החברה הכריזה על התוכנית כבר לפני מספר כחודשיים והיא מושקת עכשיו, לאחר העדכון השנתי הגדול של מערכת ההפעלה, שגרם ללא מעט בעיות.

מדובר בגרסה של מערכת ההפעלה שנקראת Windows 10 Enterprise E3. ארגונים שיבחרו בה ישלמו שבעה דולר למשתמש בכל חודש. יצוין שהתוכנית מיועדת לחברות ולארגונים בכל גודל.

לפי מיקרוסופט, הגרסה הארגונית של Windows 10 תוכננה עבור עסקים שמטפלים בנתונים רגישים של לקוחות, שפועלים בתעשיות שנמצאות תחת השגחת רגולטור. כמו כן, היא מוצעת לעסקים שזקוקים לאבטחה וליכולות הניהול שמציעה הגרסה הארגונית של מערכת ההפעלה.

בנוסף הודיעה החברה שכבר בתחילת החודש הבא, קרי – ב-1 באוקטובר, היא תציע את מהדורה E5 של גרסת Windows 10 הארגונית. התוספת בגרסה החדשה תהיה הכללה בה של יישום האבטחה Defender Advanced Threat Protection ושל כלים לניהול המיועדים למנהלני IT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים