סוף לסערה? סמסונג תחזיר את ה-Note 7 לחנויות בסוף החודש

הלקוחות בדרום קוריאה יוכלו לרכוש אותו ב-28 בספטמבר ● החברה התנצלה על תקלת הסוללה העולה באש - ועומדת בפני תביעה של לקוח

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

יש תאריך: אחרי הסערה שעוררו ההתפוצצות של מכשירי ה-Galaxy Note 7 והריקול שלהם, סמסונג (Samsung) הודיעה כי תחזיר את המכשירים – בגרסה מתוקנת – למדפי החנויות בדרום קוריאה ב-28 בספטמבר. בנוסף, החברה התנצלה על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוחות.

החזרת המכשירים תבוצע לאחר ריקול שביצעה סמסונג ב-10 שווקים בעולם, בהם בארצות הברית, שם נאספו כבר כ-130 אלף מכשירי Note 7. הריקול בוצע לאחר תלונות רבות שהתקבלו מלקוחות על כך שהמכשירים שלהם מתפוצצים ועולים באש במהלך ההטענה. רק בארצות הברית היא קיבלה נכון לסוף השבוע 92 תלונות על כך, כמו גם עשרות תלונות ממקומות אחרים בעולם. החברה פרסמה כמה הודעות בהן הפצירה במשתמשים לכבות את המכשירים שלהם ולהחזיר אותם.

בסוף השבוע פרסם טים בקסטר, נשיא ומנכ"ל סמסונג אמריקה, סרטון ובו התנצלות על מה שאירע. הוא פנה ללקוחות ואמר כי "עם התקלות בסוללות של חלק ממכשירי ה-Note 7, לא עמדנו בסטנדרטי המצוינות שאתם מצפים להם ומגיעים לכם. על כך אנחנו מתנצלים, בפרט בפני אלה שהושפעו מכך אישית".

המכשיר שהיה בכיס המכנסיים התפוצץ וגרם לכוויות

בתוך כך, ג'ונתן סטרובל, תושב פלורידה, הגיש בסוף השבוע תביעה נגד סמסונג, לאחר שלדבריו ה-Note 7 שרכש התפוצץ. בתביעה הוא טוען כי הוא סובל בעקבות מכוויות חמורות ברגלו הימנית, אחרי שהמכשיר התפוצץ כשהיה בכיס הקדמי של מכנסיו. כמו כן, הוא סובל מכווייה באגודל השמאלי שלו, בעקבות ניסיון להזיז את הטלפון הבוער.

לדברי עורך הדין שלו, קית' פיירו, "מרשי סובל מכווייה בדרגה שנייה, בגודל של המכשיר, בירך הימנית שלו. למרבה הצער, הריקול הגיע מאוחר מדי עבור הלקוח שלי".

בסמסונג סירבו להגיב לפניית רויטרס (Reuters) בטענה כי החברה לא מגיבה על עניינים התלויים ועומדים בפני בית המשפט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים