תוכן שיווקי

הכשרת מנהל דיגיטל ראשי – המקצוע המבוקש ביותר בארגונים

המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל, מוביל בישראל את הכשרת ה-CDO - מנהל דיגיטל ראשי

05/10/2016 12:48
מה שכולם רוצים להיות

בעידן הדיגיטלי, ההולך ומשתנה בקצב מסחרר, תפקידי השיווק הדיגיטלי הופכים לתפקידי מפתח חיוניים בכל ארגון. העוסקים בתחום נדרשים לבקיאות, הבנה ושליטה במכלול התהליכים השיווקיים בארגון. מסלול ההכשרה המקיף והחדשני מקנה למשתתפים היכרות מעמיקה עם עולם השיווק באינטרנט, המקפל בתוכו את הפלטפורמות הדיגיטליות השונות: רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים ומובייל.

תעשיית הפרסום הדיגיטלית בארץ צומחת וזקוקה לאנשי מקצוע. מתוך ההבנה בצורכי השוק ובביקוש לתפקידים מסוג זה, המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למנהל בשיתוף קבוצת זאפ גרופ בנו הכשרה שכוללת תכנית לימודים מותאמת לדרישות תעשיית השיווק והפרסום ובכך מאפשרים לבוגריה להשתלב בזמן קצר בתפקידי מפתח מובילים.

קיימות דרכים רבות להשתלב בתחום השיווק הדיגיטלי, אך כיום בזירה העסקית בעת הנוכחית יש דרישה להבנה, שליטה והכרה במכלול התהליכים השיווקיים, העסקיים, האסטרטגיים והטכנולוגיים בארגון. ההתפתחות בעולם השיווק מתבטאת בהתאמה של אופני הלימוד לעולם החדשני של הלומדים, ויש מסלול אחד המקנה ידע פרקטי המאפשר לכם להשתלב בתפקידים הנחוצים ביותר בתחום השיווק בעידן הדיגיטלי של היום.

מסלול ההכשרה להשתלבות מהירה בתעשיית הפרסום הדיגיטלית בארץ בשיתוף זאפ מאפשר לבוגריו להתמודד עם הביקוש של התעשייה באנשים מיומנים ומוסמכים לתחום הדיגיטל.

הקורס כולל הרצאות ותרגולים במעבדת מחשבים, הרצאות אורח של מומחים בשוק הישראלי, דיונים מעשירים ותרגילי כיתה. נוסף על כך, מקבלים המשתתפים ארגז כלים העומדים לרשות הארגונים בכלל והמשווקים בפרט, מתנסים בנושאים חדשניים ונחשקים כגון: מערכת הפרסום ברשת הפייסבוק (Facebook), הקמת אתר, קידום אורגני – SEO, קידום ממומן ב-Google Adwords, מדידה, בקרה וניטור של התנועה באתר – Google Analytics ואף עוברים תהליך הכנה אשר בסופו ניגשים להסמכה היוקרתית Google Partner.

במהלך הקורס תינתן התנסות מעשית במחלקה הדיגיטלית של זאפ גרופ לרבות העדפה בגיוס לבוגרי הקורס אשר מסיימים בהצלחה.

מה זה שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא חלק ממכלול ומערך רחב יותר של תחום השיווק, המתמקד בכל הקשור לפרסום ברשתות חברתיות, גוגל (Google), בלוג ועוד. שיווק דיגיטלי הוא שיווק מדויק, מדיד ואינטראקטיבי של מוצרים או שירותים באמצעות שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות כדי לרכוש לידים חדשים ולהפוך אותם ללקוחות.

שיווק דיגיטלי מאגד את כל הפעילויות הדיגיטליות האפשריות לקידום עסקי למטרה ברורה, זאת באמצעות הגעה ממוקדת לקהל היעד, התייחסות לאישיות הנחשפת למסר, והעברת מסע רכישה מנוהל עד לשלב הרכישה, כשמטרת ההכשרה היא להביא את הלומדים או לחילופין העובדים ממקום מצוי למקום רצוי, תוך התחשבות בצורכי הארגון והסביבה העסקית.

צבירת ניסיון במהלך ההכשרה

ההכשרה של מנהל דיגיטל ראשי מעניקה ידע מקצועי על ידי בניית ארגז כלים מתקדם לצד הרצאות אורח של המומחים בשוק הישראלי ומכשירה את הסטודנטים באמצעות מפגשי פרקטיקום במחלקת הדיגיטל של זאפ ובהנחיית אנשי מקצוע.

בסיום ההכשרה, הבוגרים יצאו עם תעודת מנהל דיגיטל ראשי לרבות הכנה והגשה למבחני גוגל דבר אשר יקנה להם כרטיס כניסה משמעותי לארגונים ולהשתלבות מהירה בתפקיד מנהל דיגיטל.

מציאת עבודה בתחום

תחום השיווק הדיגיטלי תופס תאוצה בשנים האחרונות, הן בעולם הפרטי והן בעולם העסקי. התובנה לפיה מדובר בתחום חדשני ומשמעותי המייצר רווחיות, מגדילה את הצורך באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בכל ארגון באשר הוא. ההכשרה לכשעצמה והתעודה מהווה יתרון אל מול מתמודדים אחרים בראיונות בתחום הדיגיטל.

והלימודים פותחים צוהר לבוגרים לעסוק בפועל בשיווק דיגיטלי, ולמצטייני הקורס עדיפות בגיוס לקבוצת זאפ.

תכנית ההכשרה אורכת כ-20 מפגשים, עיוניים ומעשיים, פעם בשבוע בימי שני. הלימודים יתקיימו במכון ללימודי המשך, בקמפוס האקדמי של המכללה למינהל בראשון לציון

בואו לרכוש כלים מוכחים לבניית עולם המחר!

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים