TCS הוכרזה שוב כמובילה בתחום בדיקות תוכנה לשנת 2016

החברה זכתה זו השנה השנייה ברציפות בהערכת הספקיות לפי מדד NEAT של NelsonHall, המתייחס למנהיגות והובלה בכל פלחי השוק, כולל ביעילות ובמיקוד דיגיטלי

איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. צילום: פלי הנמר

TCS (ר"ת Tata Consultancy Services), חברת ה-IT הגלובלית מקבוצת טאטא (TATA), זכתה זו השנה השנייה ברציפות בהערכת הספקיות לפי מדד NEAT של NelsonHall. הדירוג מתייחס למנהיגות והובלה בכל פלחי השוק, כולל ביעילות ובמיקוד דיגיטלי.

מדד NEAT, או בשמו המלא מדד Software Testing Services NelsonHall Vendor Evaluation and Assessment – מנתח את הביצועים הכוללים של 24 ספקיות עולמיות מובילות, המציעות שירותי בדיקות תוכנה.

מובילה מבין 24 חברות נבדקות

NelsonHall העריכה 24 חברות NEAT על פי פרמטרים שונים. TCS הוכרה כמובילה בכל אחת ואחת מהקטגוריות הללו, בדגש על יעילות, ייעוץ, טרנספורמציה ומיקוד דיגיטלי.

לפי פרופיל NEAT, הוכרה TCS בהתקדמות המשמעותית שלה באסטרטגיית go-to-market, בתיק שירות בדיקות מקיף, ובמיקום יציב בבדיקות דיגיטליות וניידות.

המנהיגות של TCS בשירותים מבוססי פלטפורמה הודגשה גם היא בזכות כלי ה-in-house של החברה – Netra ו-360Degree Assurance – שזכו להתייחסות מובלטת.

NelsonHall אף ציינה את כלי 360 Degree Assurance של TCS ככזה הממנף את תחום הבינה המלאכותית (AI), את למידת המכונה ואת תחום התוכנה הקוגניטיבית, בשל מתן יתרון על פני מתחרים בפתרון תוכנה זריז (אג'ייל) ובתפישת DevOps מתקדמת.

דומיניק ראוויארט, מנהל המחקר ב-NelsonHall ומחבר דו"ח NEAT לשירותי בדיקות תוכנת 2016, כתב כי "צוות שירותי האבטחה של TCS הוא אחד הצוותים המובילים במרחב הזה, בעיקר בזכות רשת האספקה שלו, השקעתו בפיתוח פלטפורמות אוטומציה ב-DevOps ובאופן גובר והולך בבינה מלאכותית".

איל מוסקל, מנכ"ל TCS, אמר כי "אנו גאים להיות מזוהים כמובילים בהערכת הספקיות של NelsonHall זו השנה השנייה ברציפות. הזכיה זו בהחלט הכרה במומחיות שלנו בבדיקות תוכנה, במתודולוגיות אבטחת הדור הבא, ובשירותים הדיגיטליים והפתרונות שאנו מציעים, המאפשרים ללקוחותינו להצליח יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים