מנכ"ל גוגל מתכנן לבנות "גוגל אישי" לכל משתמש

לדברי סונדר פיצ'אי, החברה מתכוונת להתקדם לכך שפיתוחיה יהיו ממוקדים באופן אישי למשתמשים, בהתבסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית

סונדר פיצ'אי, מנכ"ל אלפבית וגוגל. צילום: טוויטר

מנכ"ל גוגל (Google), סונדר פיצ'אי, פתח את אירוע גוגל שהתקיים אתמול (ג') ודיבר על ההיסטוריה של המחשוב וכיצד הוא הגיע למקום שבו הוא ניצב כיום. פיצ'אי עסק בנאומו ספציפית בהתייחסות לשאלה איך בינה מלאכותית (AI) תהווה את העתיד של גוגל, וגם נדרש לעניין העתיד של המחשוב באופן כללי.

"כשאני מסתכל לעבר המקום שאליו המחשוב מתקדם, זה ברור לי שאנחנו נעים מעולם שבו ה-ניידים-קודם אל עולם שבו בינה מלאכותית היא הטכנולוגיה הראשית", אמר פיצ'אי. "המטרה שלנו היא לבנות גוגל אישי לכל אדם ואדם. כשם שבנינו גוגל לכולם, אנחנו רוצים לבנות לכל משתמש ומשתמשת גוגל משלו או משלה".

החברה מתכננת לממש את התכנית של פיצ'אי בעזרת ה-Google Assistant שלה, עוזר אישי המופעל באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית, שיכול לעשות כל דבר, החל ממענה לשאלות היומיומיות, כמו "מה יהיה מזג האוויר", המשך בזכירה של קוד מנעול האופניים שלכם, כמו גם ידיעת פרטיה של קבוצת הספורט האהובה עליכם.

להבין רגשות

גוגל משתמשת ביכולות למידת מכונה ועיבוד השפה הטבעית בכדי להפעיל את העוזר, אשר נכון לעכשיו אפשר לפגוש אותו בתוך אפליקציית ההודעות של החברה, המכונה Allo.

לדברי פיצ'אי, ה-Assistant הוא העתיד של השימוש בגוגל. פיצ'אי אמר שה-Google Assistant יהיה מסוגל יום אחד לדבר עם משתמשים בקולות מגוונים ובאישיויות שונות, ו"יום אחד אפילו להבין רגשות כאשר ידבר איתכם".

"זהו בסיס החזון שלנו בבניית גוגל אינדיבידואלי שידבר אליכם", אמר פיצ'אי והוסיף כי "תחום המחשוב תמיד חווה שינויים גדולים בכל עשור בערך, ואנחנו נמצאים ברגע מכונן עבור המחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים