HPE רוצה להיות ירוקה יותר

ענקית ה-IT מתעתדת להפוך את מוצריה לפי 30 יעילים יותר בצריכת חשמל עד שנת 2025 ● על פי פקידי החברה, השימוש בשרתי Moonshot יביא לצמצום צריכת אנרגיה משמעותי

HPE

HPE פועלת לקדם את מערך המוצרים שלה כך שיהיה יעיל וחסכוני באנרגיה – פי 30 יותר מהיום – במהלך עשור השנים הבאות.

אנטוניו נרי, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת Enterprise Group, הכריז על מטרה זו במהלך כינוס בנושא קיימות שהתקיים בניו יורק.

במהלך הדיון הוא הציג כיצד ניתן לא רק להפחית באופן משמעותי את צריכת החשמל ופליטת פחמן ממוצריה השונים של החברה, בין אם שרתים, פתרונות אחסון ותקשורת – אלא גם להוזיל את עלויות התפעול עבור הלקוחות בשל כך.

"זה דבר משמעותי, משום שהשימוש במוצרים שלנו מייצג את הנתח הגדול ביותר – 54% – של טביעת הרגל הפחמנית", כתבה לארה בירקה, סגנית נשיא והמנהלת העולמית של תחום הקיימות ב-HPE, בבלוג של החברה.

צרכן משמעותי של כוח

"רוב טביעת הרגל הזו, שבעיקרה קשורה לחמצן ומים מצריכת אנרגיה, מועבר ללקוחות שלנו בשלב השימוש במוצרים שלנו".

לכן, ציינה, "אחת ההשפעות המהותיות לקראת צמצום טביעת הרגל שלנו ושל לקוחותינו, היא על ידי מיטוב של ביצועי האנרגיה של המוצרים שלנו".

אנליסטים ציינו כי עלות התפעול והקירור של הדטה סנטר מאתגרת יותר ויותר את תקציבי ה-IT של ארגונים, וזאת כי הביקוש למשאבי מחשוב ממשיך לגדול. מרכזי הנתונים הפכו גם צרכן משמעותי של כוח בארצות הברית ובחלקים אחרים של העולם.

ספקי IT מחפשים דרכים לשפר את יעילות צריכת החשמל של מוצריהם, כיוון שהעסקים מחפשים דרכים לחסוך בעלויות האנרגיה שלהם. יצרני שבבים הודיעו בשנת 2014 על כוונתם לשפר את יעילות צריכת החשמל של המעבדים שלהם בסדר גודל של 25% עד שנת 2020.

עובדים ב-AMD מסרו כי הם נמצאים בדרך להשגת יעד זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים