LG השיקה בישראל את ה-V20

זהו המכשיר הראשון שנושא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 - נוגט ● הוא מכיל את Apps Google In, שמאפשר חיפוש בתוך האפליקציות המותקנות במכשיר ועבודה בשני מסכים

ה-V-20 החדש של LG. צילום: יח"צ

LG ורונלייט דיגיטל, יבואנית LG Mobile לארץ, השיקו הבוקר (ג') בישראל את פאבלט הדגל החדש שלה והשני בסדרת ה-V – ה-V20, שנחשף בספטמבר בסן פרנסיסקו. המכשיר הוא הראשון בעולם שמושק עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 (Android 7), שקרויה נוגט (Nougat). הוא משווק אצל מפעילות הסלולר וברשתות השיווק.

ה-V20 מציג מאפיינים חדשים, כמו מייצב תמונה 2.0, עדשה בעלת זווית צילום רחבה הן במצלמה האחורית והן במצלמה הקדמית, מעבד סאונד Hi-Fi Quad DAC מובנה ב-32 ביט והקלטת סאונד באיכות Hi-Fi. המעבד החדש מופעל על ידי טכנולוגיות מבית ESS, המעצבת מוצרי אודיו על ידי מזעור עיוותים ורעשי סביבה.

זהו גם המכשיר הראשון בעולם שמושק עם היישום החדש Apps Google In, שמאפשר חיפוש בתוך האפליקציות המותקנות במכשיר ועבודה בשני מסכים.

גוף המכשיר עוצב מאלומיניום קל משקל יחד עם חומר חדש המבוסס על סיליקון פוליקרבונט, שסופג זעזועים. הוא עבר את מבחן ה-MIL-STD 810G Transit Drop, שבודק עמידות – מבחן שנערך במעבדה עצמאית ותואם לתקנים של הצבא האמריקני.

ה-V-20 מצויד בעדשות זווית רחבה בחזית ומאחור, לצילום של 120 מעלות במצלמת 5 מגה פיקסל הקדמית ו-135 מעלות במצלמת 8 מגה פיקסל האחורית.

ממשק המצלמה מאפשר גם מצב צילום אוטומטי ופוקוס היברידי אוטומטי.

כמה זה עולה לנו?

המכשיר מציע גם את אפשרות המסך השני, שהוצג בפעם הראשונה ב-V10 ושופר ברמת התצוגה. עם בהירות כפולה וגופן הגדול ב-50% מה-V10, התצוגה המשנית הנמצאת מעל זו המרכזית, ומאפשרת למשתמשים לצפות בקלות בהתראות ובהודעות מחוץ לבית, תוך מבט חטוף.

מכשיר ה-V20 מגיע עם ממשק המעטפת של החברה, +LG UX 5.0. מאפיין נוסף שלו הוא ריבוי חלונות, שמציג שני יישומים בו זמנית בתוך מסך מפוצל ושמאפשר למשתמשים לגרור טקסט, תמונות וקבצים מיישום אחד לאחר.

מחיר המוצר לצרכן ייקבע על ידי המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק, ויחל מ- 3,400 שקלים. הוא ישווק בארץ בגוונים טיטניום, שחור ו-ורוד וכחלק מהערכה הקבועה, יגיע עם סוללה נוספת.

"צילום וסאונד באיכויות שלא ראינו בעבר"

LG החלה במכירה מוקדמת של ה-V-20 בישראל אתמול (ב') והיא תימשך עד ה-5 בנובמבר. במסגרתה, כל מי שירכוש את ה-V20 יקבל במתנה מצלמת 360 ומארז עמיד למים למצלמה, משקפי VR ורמקול LG Flow P7, בשווי כולל של 2,500 שקלים. החל מ-6 בנובמבר ועד סוף החודש יקבל מי שירכוש את המכשיר מצלמת 360 ומשקפי VR במתנה. שווי ההטבה הוא 1,500 שקלים.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל, ציין כי "ה-V20 הוא המכשיר החזק ביותר בשוק כיום, עם מעבד מהיר, יכולות צילום וסאונד המתקדמות ביותר ועוד. זהו מכשיר שמאפשר בין היתר לצלם סטילס ו-וידיאו, ולהקליט ולשמוע סאונד באיכות שלא ראינו בעבר".

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, ציין ש-"הצרכן הישראלי יודע להעריך מוצר איכותי מאוד, שמעניק לו ערך מוסף. ה-V20 הוא מכשיר חזק, מהיר ועמיד, שמביא את עולם הצילום, הסאונד והווידיאו היישר לכף ידו של הצרכן. זהו מכשיר יוקרתי בעל יכולות רבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים