אדאקום תייעץ לרשות האכיפה והגבייה באבטחת מידע

היקפו הכספי של ההסכם עומד על יותר מחמישה מיליון שקלים, למשך חמש שנים, והוא יעניק לרשות את האפשרות ליישם פתרונות אבטחת מידע וסייבר התואמים את צרכי הארגון

נעם פכלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אדאקום ומומחה סייבר

אדאקום מערכות תייעץ לרשות האכיפה והגבייה בתחום אבטחת מידע. היקפו הכספי של ההסכם עומד על יותר מחמישה מיליון שקלים, למשך חמש שנים.

ההסכם יעניק לרשות האכיפה והגביה את האפשרות ליישם פתרונות אבטחת מידע וסייבר התואמים את צרכי הארגון. רשות האכיפה והגביה סיימה באחרונה הסמכות תקני אבטחת מידע וסייבר בין לאומיים: ISO-27001 , ISO-27032.

עמידת הרשות בתקנים אלה, מבטיחה שהיא עומדת בהיבטי ההגנה על נתוני האזרחים בישראל מפני איומי הסייבר הגוברים והולכים. ההסמכות הללו התקבלו לאחר שהרשות עמדה בכל הדרישות על פי התקן הנדרש ולאחר עבודה בת שלוש שנים, בהם בוצעה עבודה מקיפה בכל ההיבטים הנוגעים לאבטחת מידע.

רשות האכיפה והגבייה הוקמה בינואר 2009 כיחידת סמך של משרד המשפטים והופרדה ממערכת בתי המשפט. הרשות מופקדת על אכיפת החלטות שיפוטיות וגביית חובות וקנסות. הרשות מורכבת משתי יחידות: מערכת ההוצאה לפועל והמרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות.

שמירה על הגנת המידע

גיא זלקר, מנהל אבטחת המידע וסייבר ברשות האכיפה והגבייה, אמר כי "ניסיונות חדירה למחשבים פרטיים בכלל ולמחשבים במוסדות ממשלתיים בפרט הפכו נפוצים, והם מאיימים ומאתגרים מיום ליום. רובם של הניסיונות הם מחוץ לארגון, אך אנו לא מקלים ראש בפריצות שעלולות להתבצע גם מתוך רשת הרשות". לדבריו, "כמות המידע הכלכלי, האישי והרגיש המצוי במערכות הרשות  הינו עצום".

הוא הוסיף כי "במהלך שלוש השנים האחרונות, מאז שהצטרפתי לרשות, נבנה מערך אבטחת מידע וסייבר על פי ניסיון העבר וזאת שלב אחר שלב, באופן מבוקר ובתפיסה של פגיעה מינימלית בנוחות ובתפקוד המשתמשים".

הוא ציין כי "אנו רואים בהסמכות לתקני אבטחת המידע הבינלאומיים שקיבלנו ציון דרך, המחייב אותנו להמשיך ולקדם את מערך הסייבר ברשות".

נעם פכלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אדאקום ומומחה סייבר, אמר כי "אנו מתמחים בפרויקטים ארוכי טווח ועתירי טכנולוגיה, כדי להעניק לארגון הגנה מפני איומי סייבר. נסייע לרשות האכיפה והגביה להתמודד עם האתגרים של היום, תוך שמירה על הגנת המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים