תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

רונן נוי, קומוולט: "מערכות הגיבוי הקונבנציונליות לא עונות לאתגרי ה-IT החדשים"

03/11/2016 14:24
רונן נוי, סמנכ"ל מכירות בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"עקרונות הגיבוי הקונבנציונליים ומערכות הגיבוי המסורתיות לא נותנים מענה לאתגרים החדשים בפניהם ניצבים מנהלי המחשוב הארגוניים, לרבות המעבר למחשוב ענן ואינטגרציה עם מערכות אחסון. פה אנחנו נכנסים לתמונה עם הפתרונות הייחודיים שלנו, העונים לצורך של המנמ"רים לטפל בהיבטי הניהול והגיבוי של הנתונים בראייה עתידית", כך אמר רונן נוי, מנהל מכירות קומוולט (Commvault) ישראל.

נוי התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט בארץ, COMMVAULT Go on the road 2016 ISRAEL. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' 15 נובמבר, באולם אירועים LAGO, בראשון לציון.

לדברי נוי, "ארגונים נדרשים לכמה פתרונות אותם עליהם להטמיע, התואמים את הדרישות העדכניות בעולם הגיבוי החדש". פתרונות אלה, ציין, "נדרשים הן לטובת ניהול היברידי של גיבויים, שחלקם נמצא ב'חצר הבית', בדטה סנטר הפנימי של הארגון ואילו בחלקם נמצא בענני המחשוב השונים".

בסופו של דבר, הסביר נוי, "נדרש ניהול מרכזי ממקום אחד, שהוא אגנוסטי למיקום של המידע. רק פתרון שכזה יאפשר למנהל ה-IT בארגון לנהל ולשלוט בצורה מיטבית בכלל המערכות ההטרוגניות שלו – ולעשות זאת ממקום אחד".

קומוולט, ציין נוי, "נותנת מענה לכלל האתגרים הללו, של ניהול היברידי וניהול שחלקו בענן. למוצרי החברה יש יכולת לשכפול מכונות וירטואליות לענן, גיבוי נתונים בענן וזאת באינטגרציה מלאה עם רוב ספקי הענן המוכרים.

כך, ציין נוי, "קומוולט דורגה באחרונה, בפעם השישית ברציפות,  ברביע הקסם של גרטנר (Gartner) במקום הראשון בתחום הגיבוי והשחזור. דירוג זה מבליט את קומוולט כמובילה בתחום זה".

קומוולט מבינה שהגישה המסורתית של ניהול הנתונים הארגוניים לא נותנת מענה מלא לאתגרים החדשים. לכן, חברות רבות מאמצות טכנולוגיות ומוצרים חדשים, ומכאן ההצלחה של קומוולט בתחום. בנוסף, ארגונים מביעים את רצונם להגדיל ואף להחליף לחלוטין את שיטות הגיבוי והשחזור שלהם, על מנת להתאים את עצמם ללקוחותיהם ולדרישות ה-Business.

בהתאם לדרישת הלקוח

למערכות הגיבוי והניהול של קומוולט, ציין נוי, "יש יכולת אינטגרציה עם צילומי מצב, Snapshots, של ספקיות אחסון רבות, דבר המאפשר יכולת שחזור מהירה במקרה של נפילת מערכות, או אובדן נתונים, או במקרה של כשל לוגי. כיוון שהמידע הארגוני גדל באופן משמעותי – מה שרלוונטי לגבי גיבויים מהירים והתאוששות מהירה זה צילומי מצב Snap. אנחנו נותנים את יכולת האינטגרציה לכך, כחלק ממערכת הגיבוי או בנפרד בהתאם לדרישת הלקוח".

בכנס, אמר נוי, "נציג את החידושים האחרונים בתחום הגיבוי, רבים מהפתרונות החדשים שיוצגו קשורים לכניסה של ארגונים לעולם ה-Big Data. נכון להיום, לקומוולט יש יכולות תמיכה בנתונים המטופלים בטכנולוגיית Big Data השונות, ביניהן Hadoop ,GPFS של יבמ (IBM) ואחרות".

לדברי נוי, "המוטו של הכנס הוא 'גיבוי ומה שמעבר לו'. בסופו של יום, קומוולט יודעת לספק גיבוי נתונים בצורה הטובה ביותר אך מעבר לכך גם יודעת לתת יכולות ארכוב, רפליקציה פנימית וחיצונית לענן, הגנה על מחשבים ניידים, דו"חות אנליטיים, מערכת תחקור האלקטרוני, e-Discovery, לטובת מענה לרגולציות השונות הדנות בשמירת מסמכים ובאיתורם במהירות ועוד יכולות רבות".

קומוולט, סיכם נוי, "מתמקדת בהגנה על המידע העסקי של הלקוח הארגוני, תוך כדי המסע שלו לעולם החדש הדורש הערכות מחדש. ההתמקדות הזו מספקת לארגונים את היעילות והגמישות הדרושים להם על מנת להניב ערך מוסף מהמידע העסקי".

אירועים קרובים