ג'ורג' קוריאן, נט-אפ: "חלק מהשוק של EMC עובר אלינו"

"אני מאחל למייקל דל רק טוב", אמר מנכ''ל נט-אפ בהתייחסו לעסקת הענק של דל עם EMC ● "ההיסטוריה של שילובים ומיזוגים גדולים ומורכבים היא לא מוצלחת"

ג'ורג' קוריאן, גוגל קלאוד. צילום: יח"צ

"חלק מנתח השוק של EMC עובר אלינו", אמר ג'ורג' קוריאן, מנכ"ל נט-אפ (NetApp‏).

קוריאן דיבר השבוע בכנס שדן בנושא ערוצי שיווק, הפצה ומכירות באטלנטה. קוריאן ‏נותר בטוח בכך שהחברה שלו מספקת את פתרון האחסון הטוב ביותר בעידן של IT היברידי, על אף תחרות מאתגרת מול VMware והשילוב עצום הממדים החדש של דל (Dell) עם EMC.

מה שלקוחות באמת רוצים, אמר קוריאן, "זה לגשר בין העולם של IT ארגוני לבין העולם של מחשוב ענן. התחלנו במסע הזה לפני ארבע שנים, הרבה לפני שעסקאות אלה נולדו, עם בניית ערכת פתרונות בשם Data Fabric‏".

מימדים גדולים- לאו דווקא עדיפים

"אני חושב שהפתרון של VMware, שנפרס באמזון (Amazon), נותן למעשה תוקף להשקפה שלנו, אם כי ארבע שנים לאחר שהתחלנו אותו", הוסיף.

כאשר נשאל אם היכולת של Dell-EMC להגיע ליותר חלקים בתעשייה תפגע בעסקיה של נט-אפ, השיב קוריאן כי "מימדים גדולים יותר הם לאו דווקא עדיפים".

במילים פשוטות, אמר קוריאן, "חלק מהשוק של EMC עובר אלינו כיום. אנחנו ספקית ה-SAN שגדלה בקצב המהיר ביותר בשוק. אנחנו ספקית מערכי הפלאש (Flash) המלא שגדלה בקצב המהיר ביותר בשוק. ולמרות יכולת הגישה המורחבת שלהם, לנו יש פתרונות טובים יותר".

"אני מאחל למייקל (דל, י.ה.) רק טוב. ההיסטוריה של שילובים ומיזוגים גדולים ומורכבים היא לא מוצלחת. בתקופה שבה התעשייה משתנה במהירות רבה, הנטייה היא להתמקד פנימה במקום החוצה", סיים קוריאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים