FRSVISION תמחשב התהליכים ברשת Sea Of Life בישראל; היקף היישום: כ-600 אלף שקלים
במסגרת הפרויקט, הותאם הפתרון של FRSVISION לרשת הקוסמטיקה, לרבות עמדות מכירה ממוחשבות שהותקנו כבר בשישה מתוך 17 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ ● כמו כן, הוטמע במרכז הרשת מערך ניהול, הכולל מערכת מבצעים המציגה בפני המוכרים בחנות את האפשרויות העומדות בפני הלקוח בכל חנות במקביל
FRSVISION מקבוצת פורמולה ויז'ן תבצע פרויקט למיחשוב רשת הקוסמטיקה Sea Of Life בישראל. המערכת שתיושם, פרי פיתוחה של FRSVISION, נועדה לשפר את בקרת המכירות והשליטה במידע הניהולי. במסגרת הפרויקט, הותאם הפתרון לרשת הקוסמטיקה, לרבות עמדות מכירה ממוחשבות שהותקנו כבר בשישה מתוך 17 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-600 אלף שקלים.
במסגרת הפרויקט, הוטמע במרכז הרשת מערך ניהול, הכולל מערכת מבצעים המציגה בפני המוכרים בחנות את האפשרויות העומדות בפני הלקוח. אלה מוצגות בעת ובעונה אחת בכל החנויות ברשת. כך, יוכלו בעזרת המערכת לקוחות רשת Sea of Life לקבל הטבות בהתאם לפעילותם מול הרשת.
Sea Of Life הוא אחד המותגים של חברת המילניום השביעי, שנוסדה בשנת 2004 ונמצאת בבעלות אורי בן-חור. החברה עוסקת בפיתוח ושיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח מים המלח תחת מספר מותגים, ומחזור מכירותיה הסתכם ב-2008 ב-43 מיליון שקלים.
לדברי איילת שחם, מנהלת השיווק של FRVISION, "אנו מברכים על הבחירה של רשת Sea of Life. בזכות הניסיון והטכנולוגיה שפותחה בחברה, אנו יודעים להעניק ללקוחותינו פתרונות המותאמים לצרכיהם, ולספק להם כלים שיסייעו להם לשפר את אופן הניהול והשירות ללקוחות".
תגובות
(0)