NICE: ההכנסות גדלו ב-7%, הרווח הנקי – ב-10%

החברה סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות בסך 237 מיליון דולר ורווח נקי של 32 מיליון ● NICE צופה עליות תלולות ברבעון האחרון של השנה

ברק עילם, מנכ"ל נייס.

הרבעון של NICE התאפיין בעליות בסעיפים העיקריים – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה היום (ה'). הנתונים מראים שהיא רשמה גידול הן בהכנסות והן ברווח הנקי שלה.

ההוצאות של NICE עלו ברבעון השלישי של השנה ב-9.75% ל-201.16 מיליון דולר, בעוד שההכנסות גדלו ב-7.28% בלבד ל-237.18 מיליון. הרווח נקי גדל ב-10.15% ל-32.44 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-10.42% ל-53 סנט.

יצוין שבניגוד למקרים אחרים, שבהם גידול ניכר יותר בהוצאות מאשר בהכנסות מביא לירידה ברווח הנקי, הפעם הוא עלה, לאחר שהושפע לטובה מזינוק של 49.97% בהכנסות מימון ומירידה של 13.2% בחבות המס.

עוד עולה מהדו"חות שההוצאות הגולמיות הרבעוניות גדלו ב-4.67% ל-78.06 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-8.61% ל-159.12 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 67.09%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-13.9% ל-123.1 מיליון דולר והרווח פחת ב-4.69% וסיים את הרבעון כשהוא עומד על 36.03 מיליון.

ההערכה: המשך הצמיחה

בהנהלת החברה מעריכם שההכנסות שלה ברבעון האחרון של השנה צפויות להסתכם ב-320 מיליון עד 334 מיליון דולר והרווח הנקי למנייה עתיד להיות בטווח של 1.1-1.22 דולר. בשנה כולה אמורות ההכנסות לעמוד, לפי תחזית החברה, על בין 1.02 מיליארד ל-1.04 מיליארד דולר והרווח למנייה צפוי להיות בטווח שבין 3.53 דולר ל-3.65 דולר.

"חווינו רבעון נוסף של צמיחה חזקה וגידול ברווחיות", אמר ברק עילם, מנכ"ל NICE. "בניכוי השפעות מטבע, זהו הרבעון השני ברציפות של צמיחה דו ספרתית בהכנסות וברווח למניה".

הוא הוסיף כי "שוק שירות הלקוחות מתפתח כתוצאה מהצורך במוצרים אנליטיים מתוחכמים נוספים, מהמעבר המהיר לשירות רב ערוצי ומהמעבר לענן. המהלכים שנקטנו, כולל הרכישה של inContact, הפועלת בשוק שירות הלקוחות הרב ערוצי בענן, מאפשרים לנו לנצל את ההזדמנויות המשמעותיות שקיימות בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים