שיא באנשים ומחשבים: חמישה כנסים עולמיים – בשבוע אחד

מערכת אנשים ומחשבים מדווחת בכל השנה מהאירועים הטכנולוגיים המובילים בארץ ובעולם, ובימים האחרונים אנחנו מדווחים לכם מאירועים רבים בלא פחות מחמש ערים שונות ● הכול כדי שתישארו מעודכנים

כנסים ומפגשים - גם בתקופת הקורונה. אנשים ומחשבים

במשך כל השנה מדווחת מערכת אנשים ומחשבים מהאירועים המרכזיים בעולם, וכמובן בארץ (שרובם מופקים על ידינו), בתחומי הטכנולוגיה, המחשוב וההיי-טק. אנחנו מעדכנים אתכם על מיטב החידושים הטכנולוגיים, המגמות העיקריות והחדשנות שמאפיינת את התעשייה, ומפרסמים ראיונות עם בכירי הענף בארץ ובעולם. הכול כדי שאתם, הקוראים, תישארו מעודכנים ותקבלו את מירב האינפורמציה.

התקופה האחרונה מעט שונה – ולטובה. אפשר לומר שמדובר בשיא: בימים אלה אנחנו מדווחים לכם מאירועים בחמש ערים שונות ברחבי העולם, בשלוש יבשות – מכנס הערים החכמות ומהכנס של סאפ (SAP) – שניהם בברצלונה, מהוועידה של נט-אפ (NetApp) בברלין, מכנס פוג'יטסו (Fujitsu) במינכן, מיום הבינה המלאכותית של אינטל (Intel) בסן פרנסיסקו וכמובן, ממיטב האירועים הטכנולוגיים שמתקיימים בארץ, כמו כנס ביטחון המולדת והסייבר, והאירועים של אנשים ומחשבים.

ואם באירועים בארץ עסקינן, אנשים ומחשבים מפיקה בתקופה הקרובה שורה של ועידות וכנסים בתחומים החמים ביותר בעולם המחשוב. בשבוע הבא יתקיימו הכנס של גיקטיים (GeekTime), ועידת צ'טבוט והוועידה השנתית הגדולה לעולם המחשוב הממשלתי e-Gov. כל זה רק בשבוע אחד. מה הלאה? לרשימת האירועים המלאה ולהרשמה אליהם לחצו כאן.

האירועים העולמיים

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, נמצא בימים אלה בכנס Fujitsu Forum 2016 במינכן, שם מוכרזים ומוצגים הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים של החברה, מהמובילות בעולם בתחומה, והחידושים האחרונים בעולמות שהיא פועלת בהם. בין היתר, הוא דיווח על המערכות לדטה-סנטרים מאובטחים ומערך האחסון כל-פלאש החדשים של החברה. לקריאת הכתבות מהכנס לחצו כאן.

יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים

יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים

יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, נמצא בכנס הערים החכמות Smart City, או SCEWC 2016, ומביא משם דיווחים וראיונות עם אנשים רלוונטיים בולטים בתחום. כך, פרסמנו את דבריה של גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי והאחראית על ישראל דיגיטלית, שאמרה כי מטרת המיזם לצמצם את הפער הדיגיטלי והפיזי, בין הפריפריה למרכז, בין היתר באמצעות העיר החכמה; ראיון עם חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין, שדיבר על האתגרים שעומדים בפני מימוש העיר החכמה בישראל; וראיון עם דניאל קוטנר, שגריר ישראל בספרד, שעמד על השפעתה החיובית של החדשנות הישראלית על תדמיתה של המדינה בעולם. לקריאת הכתבות מהכנס לחצו כאן.

אבי בליזובסקי

אבי בליזובסקי

אבי בליזובסקי דיווח מכנס SAP Teched 2016, שהתקיים אף הוא בברצלונה. הוא סיפר בכתבותיו על הפיתוחים האחרונים של סאפ בתחומים כמו האינטרנט של הדברים, הטרנספורמציה הדיגיטלית וחדשנות באופן כללי. כמו כן, הוא דיווח על שיתוף פעולה של סאפ עם סוכנות החלל האירופית ועל פתרון של החברה שמאפשר לאתר מקומות חנייה סמוכים. לקריאת הכתבות מהכנס לחצו כאן.

עופר פרוסנר

עופר פרוסנר

את עופר פרוסנר, שליחנו שנמצא דרך קבע בברלין, שלחנו לכנס NetApp Insight 2016, שמתקיים בעיר, משם הוא דיווח על הפתרונות של החברה בתחומי החדשנות הטכנולוגיים והביא ציטוטים של בכירים בה על דברים המעסיקים את מרבית בעלי התפקידים הטכנולוגיים, כמו אחסון, ניהול מידע ודטה סנטרים. לקריאת הכתבות מהכנס לחצו כאן.

בן פלד

בן פלד

בשבוע הבא נמשיך לדווח מהכנסים הללו, כמו גם מיום הבינה המלאכותית של אינטל בסן פרנסיסקו – משם ידווח בן פלד.

כאמור, הדיווחים האלה הם שיא בדיווחים השוטפים שלנו מהכנסים הטכנולוגיים המובילים ברחבי העולם. אתם מוזמנים להמשיך לעקוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים